Zomeractie Delhaize in het teken van de smurfen

Zomeractie Delhaize in het teken van de smurfen

Van 23 juni tot 31 augustus is het weer verzamelen geblazen bij Delhaize. Dit jaar spelen de smurfen de hoofdrol in de zomeractie van de Belgische supermarktketen.

Met dank aan Hollywood

De timing van Delhaize om deze zomer met de smurfen uit te pakken, is perfect. Nu de op en top Belgische smurfen internationale Hollywoodsterren worden dankzij de Amerikaanse 3D-film ‘The Smurfs’ – die eind juli in Amerika uitkomt – staan de blauwe figuurtjes meer dan ooit in de belangstelling.


Deze zomer kunnen gezinnen in België en Luxemburg bij Delhaize 28 figuurtjes en 4 poppen verzamelen. Die werden speciaal voor Delhaize in een beperkte oplage gemaakt. Tot eind augustus 2011 ontvangen de klanten in alle supermarkten van Delhaize, bij City Delhaize, Tom&Co, Animal Center Tom&Co en de deelnemende AD en Proxy Delhaizes een stempel per aankoopschijf van 20 euro. Daarnaast zijn er extra stempels te verdienen door de aankoop van deelnemende producten. Vier stempels leveren een smurfenfiguurtje op. Veertig stempels zijn goed voor een pluchen smurf.

Extra business

Met de verzameldoos (4,99 euro of gratis aangeboden in Plus-punten) kunnen verzamelaars hun figuurtjes optimaal bewaren. Om gemakkelijk te ruilen met andere verzamelaars is er voor 1,49 euro ook een zakje in smurfenkleuren beschikbaar voor al wie zijn figuurtjes altijd bij zich wil hebben. En voor de echte liefhebbers is er een kartonnen paddenstoel (2,49 euro) waarin de verzamelaar al zijn smurfenfiguurtjes kan uitstallen.


Net als bij de vorige zomeracties is er ook op het internet weer een en ander te beleven. Delhaize liet 10 spelletjes ontwikkelen die van bij de lancering online zijn en zal elke week een nieuw spel toevoegen, tot er op het einde van de actie dus in totaal 20 spelletjes zijn.

 

Van 23 juni tot 31 augustus is het weer verzamelen geblazen bij Delhaize. Dit jaar spelen de smurfen de hoofdrol in de zomeractie van de Belgische supermarktketen.

Met dank aan Hollywood

De timing van Delhaize om deze zomer met de smurfen uit te pakken, is perfect. Nu de op en top Belgische smurfen internationale Hollywoodsterren worden dankzij de Amerikaanse 3D-film ‘The Smurfs’ – die eind juli in Amerika uitkomt – staan de blauwe figuurtjes meer dan ooit in de belangstelling.


Deze zomer kunnen gezinnen in België en Luxemburg bij Delhaize 28 figuurtjes en 4 poppen verzamelen. Die werden speciaal voor Delhaize in een beperkte oplage gemaakt. Tot eind augustus 2011 ontvangen de klanten in alle supermarkten van Delhaize, bij City Delhaize, Tom&Co, Animal Center Tom&Co en de deelnemende AD en Proxy Delhaizes een stempel per aankoopschijf van 20 euro. Daarnaast zijn er extra stempels te verdienen door de aankoop van deelnemende producten. Vier stempels leveren een smurfenfiguurtje op. Veertig stempels zijn goed voor een pluchen smurf.

Extra business

Met de verzameldoos (4,99 euro of gratis aangeboden in Plus-punten) kunnen verzamelaars hun figuurtjes optimaal bewaren. Om gemakkelijk te ruilen met andere verzamelaars is er voor 1,49 euro ook een zakje in smurfenkleuren beschikbaar voor al wie zijn figuurtjes altijd bij zich wil hebben. En voor de echte liefhebbers is er een kartonnen paddenstoel (2,49 euro) waarin de verzamelaar al zijn smurfenfiguurtjes kan uitstallen.


Net als bij de vorige zomeracties is er ook op het internet weer een en ander te beleven. Delhaize liet 10 spelletjes ontwikkelen die van bij de lancering online zijn en zal elke week een nieuw spel toevoegen, tot er op het einde van de actie dus in totaal 20 spelletjes zijn.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Italiaanse gelato marktleider in Europa

11/08/2017

De Italiaanse keuken is vermaard over heel de wereld, waarbij nogal snel wordt gedacht aan pasta en pizza, maar ook op vlak van ijsjes hebben de Italianen een sterke reputatie. Dat blijkt ook uit de verkoopcijfers: de Italianen zijn Europees marktleider.

Personeel Antwerpse Albert Heijn ziek van onzekerheid

11/08/2017

De helft van de werknemers van de Albert Heijn aan de Groenplaats in Antwerpen is ziek of afwezig door de onzekerheid die er heerst rond de winkel. Die moet verkocht worden vanwege de fusie, maar dat lukt maar niet.

Oprah Winfrey in zee met Kraft Heinz

10/08/2017

De Amerikaanse tv-ster Oprah Winfrey heeft samen met Kraft Heinz een gamma “gezonde en voedzame soepen en bijgerechten” ontwikkeld. De producten, voorlopig enkel voor de Amerikaanse markt, moeten Kraft Heinz opnieuw aan omzetgroei helpen.

“Eén Antwerpse winkel blokkeert fusie Albert Heijn-Delhaize in België”

10/08/2017

De fusie van Albert Heijn en Delhaize is in België nog altijd niet afgerond. De oorzaak: één Antwerpse winkel raakt maar niet verkocht, zo schrijft De Standaard. En dat één jaar nadat de fusie op groepsniveau beklonken werd.

Topmannen Diageo krijgen lagere bonussen na slechte resultaten

09/08/2017

De Britse drankenproducent Diageo heeft de bonussen van zijn CEO en CFO een stuk verlaagd, nadat het bedrijf er niet in slaagde om de doelstellingen te behalen. Zo wordt de bonus van CEO Ivan Menezes met 35% verminderd.

Ahold Delhaize blijft het moeilijk hebben in België

09/08/2017

Het Belgisch-Nederlandse supermarktbedrijf Ahold Delhaize heeft er een sterk tweede kwartaal opzitten en denkt zelfs meer te kunnen besparen dankzij de fusie dan eerst voorspeld. Langs de andere kant blijft de Belgische tak wel zwak presteren.

Back to top