Zomeractie Delhaize in het teken van de smurfen

Zomeractie Delhaize in het teken van de smurfen

Van 23 juni tot 31 augustus is het weer verzamelen geblazen bij Delhaize. Dit jaar spelen de smurfen de hoofdrol in de zomeractie van de Belgische supermarktketen.

Met dank aan Hollywood

De timing van Delhaize om deze zomer met de smurfen uit te pakken, is perfect. Nu de op en top Belgische smurfen internationale Hollywoodsterren worden dankzij de Amerikaanse 3D-film ‘The Smurfs’ – die eind juli in Amerika uitkomt – staan de blauwe figuurtjes meer dan ooit in de belangstelling.


Deze zomer kunnen gezinnen in België en Luxemburg bij Delhaize 28 figuurtjes en 4 poppen verzamelen. Die werden speciaal voor Delhaize in een beperkte oplage gemaakt. Tot eind augustus 2011 ontvangen de klanten in alle supermarkten van Delhaize, bij City Delhaize, Tom&Co, Animal Center Tom&Co en de deelnemende AD en Proxy Delhaizes een stempel per aankoopschijf van 20 euro. Daarnaast zijn er extra stempels te verdienen door de aankoop van deelnemende producten. Vier stempels leveren een smurfenfiguurtje op. Veertig stempels zijn goed voor een pluchen smurf.

Extra business

Met de verzameldoos (4,99 euro of gratis aangeboden in Plus-punten) kunnen verzamelaars hun figuurtjes optimaal bewaren. Om gemakkelijk te ruilen met andere verzamelaars is er voor 1,49 euro ook een zakje in smurfenkleuren beschikbaar voor al wie zijn figuurtjes altijd bij zich wil hebben. En voor de echte liefhebbers is er een kartonnen paddenstoel (2,49 euro) waarin de verzamelaar al zijn smurfenfiguurtjes kan uitstallen.


Net als bij de vorige zomeracties is er ook op het internet weer een en ander te beleven. Delhaize liet 10 spelletjes ontwikkelen die van bij de lancering online zijn en zal elke week een nieuw spel toevoegen, tot er op het einde van de actie dus in totaal 20 spelletjes zijn.

 

Van 23 juni tot 31 augustus is het weer verzamelen geblazen bij Delhaize. Dit jaar spelen de smurfen de hoofdrol in de zomeractie van de Belgische supermarktketen.

Met dank aan Hollywood

De timing van Delhaize om deze zomer met de smurfen uit te pakken, is perfect. Nu de op en top Belgische smurfen internationale Hollywoodsterren worden dankzij de Amerikaanse 3D-film ‘The Smurfs’ – die eind juli in Amerika uitkomt – staan de blauwe figuurtjes meer dan ooit in de belangstelling.


Deze zomer kunnen gezinnen in België en Luxemburg bij Delhaize 28 figuurtjes en 4 poppen verzamelen. Die werden speciaal voor Delhaize in een beperkte oplage gemaakt. Tot eind augustus 2011 ontvangen de klanten in alle supermarkten van Delhaize, bij City Delhaize, Tom&Co, Animal Center Tom&Co en de deelnemende AD en Proxy Delhaizes een stempel per aankoopschijf van 20 euro. Daarnaast zijn er extra stempels te verdienen door de aankoop van deelnemende producten. Vier stempels leveren een smurfenfiguurtje op. Veertig stempels zijn goed voor een pluchen smurf.

Extra business

Met de verzameldoos (4,99 euro of gratis aangeboden in Plus-punten) kunnen verzamelaars hun figuurtjes optimaal bewaren. Om gemakkelijk te ruilen met andere verzamelaars is er voor 1,49 euro ook een zakje in smurfenkleuren beschikbaar voor al wie zijn figuurtjes altijd bij zich wil hebben. En voor de echte liefhebbers is er een kartonnen paddenstoel (2,49 euro) waarin de verzamelaar al zijn smurfenfiguurtjes kan uitstallen.


Net als bij de vorige zomeracties is er ook op het internet weer een en ander te beleven. Delhaize liet 10 spelletjes ontwikkelen die van bij de lancering online zijn en zal elke week een nieuw spel toevoegen, tot er op het einde van de actie dus in totaal 20 spelletjes zijn.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Popsss verkoopt Belgische topwijnen in pop(sss)-up store

17/11/2017

Wijndistributeur Popsss, die uitsluitend wijnen van Belgische wijnboeren online verdeelt, opent een tijdelijke winkel in hartje Brussel. Tot het einde van het jaar vinden wijnliefhebbers er onder andere de fijnproeverscollectie "Crazy Belgians".

Filet Pur: Een kwestie van indigestie

17/11/2017

In sommige hoofdkwartieren stijgt de nervositeit zienderogen, maar voor fijnproevers was het geen al te kwade week. Iets gemist? Met het pittig gekruide overzicht van RetailDetail Food bent u weer helemaal mee!

‘Back to the future’ in food met Jean-Pierre Roelands

17/11/2017

In food gaan we ‘back to the future’, gelooft Jean-Pierre Roelands, die meer dan 20 jaar lang commercieel directeur van de Colruyt Group was en exclusief op de RetailDetail Night zijn visie op de toekomt van foodretail deelt.

 

"Onthaalmoeder wordt winkelier"

17/11/2017

Marieke Vermeire runt met haar man de Carrefour Express aan de Luikersteenweg in Hasselt. "Toevallig was Carrefour, net op het moment dat wij de stap overwogen, op zoek naar franchisenemers om het pand uit te baten en zo hebben we elkaar gevonden."

Delhaize schenkt zeven miljoen maaltijden weg

17/11/2017

Tegen 2020 wil Delhaize de helft van haar onverkochte voedingsproducten kunnen schenken aan sociale verenigingen. Daarmee zet de supermarktketen een tandje bij in de strijd tegen voedselverspilling.

RetailDetail Food #25 staat online

17/11/2017

Hoe gaan foodwinkeliers om met agressieve klanten in de winkel? Dat is één van de thema’s in het 25e nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers.

Back to top