140 exposanten op E-Commerce Xpo 2015

140 exposanten op E-Commerce Xpo 2015

De Belgische e-commercesector groeit snel, maar er is nog veel werk aan de winkel. Op maandag 30 november en dinsdag 1 december wordt E-Commerce Xpo in Kortrijk Xpo daarom het contactplatform voor oplossingen voor e-commerce.

Ook sprekers en ‘express sessions’

Met E-Commerce Xpo willen UNIZO en Kortrijk Xpo een antwoord bieden aan de vele ondernemers in België die overwegen om te starten in de e-commercemarkt, of die met hun webshop willen groeien. Deze editie worden extra seminars ingericht voor bestaande webshops die zich, met kennis van zaken, verder willen verdiepen in de materie en hun webshop verder willen optimaliseren.


Zo staan op de affiche verschillende sprekers, zoals BlaBloom, Bmini,CarAmigo, Leapp, Mediaboetiek.be, Nespresso, Printbirdie, Studio100, Veritas, en zijn er ook tal van ‘express sessions’ gepland, waarin de bezoeker in slechts 10 minuten tijd de essentie over een product of tool verneemt.


50% groter dan vorig jaar

Dankzij de grote tevredenheid van bezoekers en van exposanten over de 1e editie, wordt deze editie van E-Commerce Xpo maar liefst 50% groter. Met meer dan 140 exposanten bestaat het aanbod zowel uit toonaangevende marktleiders als kleine dynamische bedrijven. Bedoeling is dat hun e-commercespecialisten alle ondernemers (B2B & B2C) met vragen rond e-business een oplossing op maat bieden.


Ook de expositie The Future of Shopping Roadshow zal op 30 november en 1 december aanwezig zijn: een absolute must-see voor iedereen die nu al zelf wil ervaren hoe de consument van morgen zal winkelen.


U bezoekt E-Commerce Xpo 2015 gratis, mits online voorregistratie via www.ecommercexpo.be met code 746234. De bezoekersbadge geeft niet enkel toegang tot de beursvloer, maar ook tot de seminars en de free catering.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Rocket Internet wil met Home24 naar de beurs

19/01/2018

Rocket Internet wil komende zomer zijn meubelwebwinkel Home24 naar de beurs brengen. De komende maanden zal er dan ook hard gewerkt worden aan het opkuisen van de cijfers van de webshop.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Bpost koopt Nederlandse verslogistieker Leen Menken

11/01/2018

Belgisch postbedrijf Bpost verstevigt zijn greep op de Nederlandse markt met de overname van Leen Menken, een logistiekverlener gespecialiseerd in vers en voeding. Onder meer HelloFresh en Bloomon doen beroep op het logistiekbedrijf.

Online meubelwinkel Flinders groeit naar 15 miljoen euro

04/01/2018

De omzet van online meubelverkoper Flinders, die ook een winkel heeft in Zaandam, heeft het voorbije boekjaar de grens van 15 miljoen euro doorbroken. Dat is een groei van 39 procent ten opzichte van een jaar eerder.

Amazon neemt startup Blink over

26/12/2017

Amazon heeft de Amerikaanse startup Blink overgenomen. Die begon in 2014 als een bedrijf dat via wifi verbonden bewakingscamera’s maakt, maar het lanceerde vorige week ook een deurbel met ingebouwde camera.

Belgische app wil duty-free winkelen eenvoudiger maken

26/12/2017

De Brusselse startup ZappTax wil met de hulp van een nieuwe app duty-free winkelen eenvoudiger maken voor niet-Europese consumenten, zodat die sneller de btw kunnen terugbetaald krijgen aan het einde van hun reis.

Back to top