140 exposanten op E-Commerce Xpo 2015

140 exposanten op E-Commerce Xpo 2015

De Belgische e-commercesector groeit snel, maar er is nog veel werk aan de winkel. Op maandag 30 november en dinsdag 1 december wordt E-Commerce Xpo in Kortrijk Xpo daarom het contactplatform voor oplossingen voor e-commerce.

Ook sprekers en ‘express sessions’

Met E-Commerce Xpo willen UNIZO en Kortrijk Xpo een antwoord bieden aan de vele ondernemers in België die overwegen om te starten in de e-commercemarkt, of die met hun webshop willen groeien. Deze editie worden extra seminars ingericht voor bestaande webshops die zich, met kennis van zaken, verder willen verdiepen in de materie en hun webshop verder willen optimaliseren.


Zo staan op de affiche verschillende sprekers, zoals BlaBloom, Bmini,CarAmigo, Leapp, Mediaboetiek.be, Nespresso, Printbirdie, Studio100, Veritas, en zijn er ook tal van ‘express sessions’ gepland, waarin de bezoeker in slechts 10 minuten tijd de essentie over een product of tool verneemt.


50% groter dan vorig jaar

Dankzij de grote tevredenheid van bezoekers en van exposanten over de 1e editie, wordt deze editie van E-Commerce Xpo maar liefst 50% groter. Met meer dan 140 exposanten bestaat het aanbod zowel uit toonaangevende marktleiders als kleine dynamische bedrijven. Bedoeling is dat hun e-commercespecialisten alle ondernemers (B2B & B2C) met vragen rond e-business een oplossing op maat bieden.


Ook de expositie The Future of Shopping Roadshow zal op 30 november en 1 december aanwezig zijn: een absolute must-see voor iedereen die nu al zelf wil ervaren hoe de consument van morgen zal winkelen.


U bezoekt E-Commerce Xpo 2015 gratis, mits online voorregistratie via www.ecommercexpo.be met code 746234. De bezoekersbadge geeft niet enkel toegang tot de beursvloer, maar ook tot de seminars en de free catering.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Alibaba overstijgt de verwachtingen

17/08/2017

Het Chinese Alibaba heeft in het eerste kwartaal de verwachtingen van de analisten kunnen overtreffen, zowel op vlak van omzet als van winst. Die laatste verdubbelde zelfs ten opzichte van een jaar eerder.

Aldi gaat in de Verenigde Staten aan huis leveren

16/08/2017

De Duitse discounter Aldi gaat vanaf deze maand via Instacart online bestellingen binnen het uur aan huis leveren in de Verenigde Staten. De reactie van Amazon? "Bij ons kan je vanaf nu binnen de twee minuten bestellingen komen ophalen."

Back to top