Albert Heijn opent afhaalpunten in Olen en Lier | RetailDetail

Albert Heijn opent afhaalpunten in Olen en Lier

Albert Heijn opent afhaalpunten in Olen en Lier

Albert Heijn België heeft zopas twee nieuwe afhaalpunten geopend, meer bepaald in Lier en in Olen. Dat brengt het totale aantal Pick Up Points meteen op zes, waarvan vier in de provincie Antwerpen.

"Service van de persoonlijke kruidenier"

Met de opening van twee nieuwe afhaalpunten wil Albert Heijn zijn klanten de mogelijkheid bieden om boodschappen te doen waar en wanneer het hen uitkomt. Klanten kunnen hun bestelling online reserveren en die dan in het Pick Up Point van hun keuze komen afhalen. "Ze betalen de boodschappen bij afhaling en wij zetten ze met plezier in de koffer. Klanten hoeven zelfs niet uit te stappen", zegt woordvoerder Sally Herygers.

 

Aan de dienst hangt een servicekost van 4 euro vast en de afhaalpunten zijn op maandag, dinsdag, vrijdag en zaterdag open van 16 tot 19 uur. "Pick Up Point is een belangrijke stap in het uitbreiden van onze persoonlijke service en een moderne aanvulling op de huidige manieren van boodschappen doen. De persoonlijke kruidenier zette vroeger ook boodschappen in de koffer met de glimlach", klinkt het.

 

Met deze twee afhaalpunten erbij telt Albert Heijn nu al zes Pick Up Points. Eerder opende de Nederlandse supermarkt al afhaalpunten in Wilrijk, Kontich, Lokeren en Gent (Ghelamco Arena).

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.