Albert Heijn opent afhaalpunten in Olen en Lier

Albert Heijn opent afhaalpunten in Olen en Lier

Albert Heijn België heeft zopas twee nieuwe afhaalpunten geopend, meer bepaald in Lier en in Olen. Dat brengt het totale aantal Pick Up Points meteen op zes, waarvan vier in de provincie Antwerpen.

"Service van de persoonlijke kruidenier"

Met de opening van twee nieuwe afhaalpunten wil Albert Heijn zijn klanten de mogelijkheid bieden om boodschappen te doen waar en wanneer het hen uitkomt. Klanten kunnen hun bestelling online reserveren en die dan in het Pick Up Point van hun keuze komen afhalen. "Ze betalen de boodschappen bij afhaling en wij zetten ze met plezier in de koffer. Klanten hoeven zelfs niet uit te stappen", zegt woordvoerder Sally Herygers.

 

Aan de dienst hangt een servicekost van 4 euro vast en de afhaalpunten zijn op maandag, dinsdag, vrijdag en zaterdag open van 16 tot 19 uur. "Pick Up Point is een belangrijke stap in het uitbreiden van onze persoonlijke service en een moderne aanvulling op de huidige manieren van boodschappen doen. De persoonlijke kruidenier zette vroeger ook boodschappen in de koffer met de glimlach", klinkt het.

 

Met deze twee afhaalpunten erbij telt Albert Heijn nu al zes Pick Up Points. Eerder opende de Nederlandse supermarkt al afhaalpunten in Wilrijk, Kontich, Lokeren en Gent (Ghelamco Arena).

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top