Beate Uhse lanceert eigen porno-streamingdienst Sexflix

Beate Uhse lanceert eigen porno-streamingdienst Sexflix

Beate Uhse, het Duitse moederbedrijf van Pabo, start met een streamingdienst waarmee klanten voor een vast maandelijks bedrag onbeperkt naar erotische films kunnen kijken.

"Vraag neemt al jaren toe"

Voor minder dan tien euro per maand zullen gebruikers naar de films kunnen kijken op hun televisie, laptop, tablet en smartphone. Sexflix gaat toegang geven tot de catalogus van Beate Uhse en zal ook de grootste titels van bekende studio's hebben.

 

"De vraag naar kwalitatief goede erotische films via internet neemt al jaren toe", zegt CEO Serge van der Hooft, "maar wie hier op internet naar zoekt komt terecht in een doolhof van amateuristische rotzooi, dubieuze sites, abonnementen waar je niet meer vanaf komt en zelfs besmettingen met virussen."

 

De dienst zal in de loop van september gelanceerd worden in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Al wordt er ook al rekening gehouden met uitbreiding binnen en buiten Europa. Het abonnementssysteem zal daarbij op dezelfde manier werken als Netflix en Spotify en zal dus maandelijks kunnen stopgezet worden.

 

Beate Uhse zal daarbij wel moeten afrekenen met de concurrentie: porno is steeds eenvoudiger gratis te vinden online en een app als Porn Time is bijzonder populair. Porn Time is het sexy equivalent van Popcorn Time, dat gratis maar weliswaar illegale downloads aanbiedt zonder abonnement. In een maand tijd haalde de app van Porn Time al meer dan een miljoen downloads.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top