Beate Uhse lanceert eigen porno-streamingdienst Sexflix

Beate Uhse lanceert eigen porno-streamingdienst Sexflix

Beate Uhse, het Duitse moederbedrijf van Pabo, start met een streamingdienst waarmee klanten voor een vast maandelijks bedrag onbeperkt naar erotische films kunnen kijken.

"Vraag neemt al jaren toe"

Voor minder dan tien euro per maand zullen gebruikers naar de films kunnen kijken op hun televisie, laptop, tablet en smartphone. Sexflix gaat toegang geven tot de catalogus van Beate Uhse en zal ook de grootste titels van bekende studio's hebben.

 

"De vraag naar kwalitatief goede erotische films via internet neemt al jaren toe", zegt CEO Serge van der Hooft, "maar wie hier op internet naar zoekt komt terecht in een doolhof van amateuristische rotzooi, dubieuze sites, abonnementen waar je niet meer vanaf komt en zelfs besmettingen met virussen."

 

De dienst zal in de loop van september gelanceerd worden in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Al wordt er ook al rekening gehouden met uitbreiding binnen en buiten Europa. Het abonnementssysteem zal daarbij op dezelfde manier werken als Netflix en Spotify en zal dus maandelijks kunnen stopgezet worden.

 

Beate Uhse zal daarbij wel moeten afrekenen met de concurrentie: porno is steeds eenvoudiger gratis te vinden online en een app als Porn Time is bijzonder populair. Porn Time is het sexy equivalent van Popcorn Time, dat gratis maar weliswaar illegale downloads aanbiedt zonder abonnement. In een maand tijd haalde de app van Porn Time al meer dan een miljoen downloads.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Alibaba overstijgt de verwachtingen

17/08/2017

Het Chinese Alibaba heeft in het eerste kwartaal de verwachtingen van de analisten kunnen overtreffen, zowel op vlak van omzet als van winst. Die laatste verdubbelde zelfs ten opzichte van een jaar eerder.

Aldi gaat in de Verenigde Staten aan huis leveren

16/08/2017

De Duitse discounter Aldi gaat vanaf deze maand via Instacart online bestellingen binnen het uur aan huis leveren in de Verenigde Staten. De reactie van Amazon? "Bij ons kan je vanaf nu binnen de twee minuten bestellingen komen ophalen."

Back to top