Belgisch "Outspot" voorbij kaap van de 500.000 leden

Belgisch "Outspot" voorbij kaap van de 500.000 leden

Het Belgische online koopjesplatform Outspot.be heeft zopas zijn 500.000ste lid verwelkomd. Daarmee blijft de koopjessite voor vrijetijdsactiviteiten, met hoofdzetel in Nazareth bij Gent, erg snel groeien.

 

Een analyse van dat ruim half miljoen leden leert dat er quasi even veel mannen als vrouwen lid zijn in de leeftijdsgroep 18 tot 65 jaar, maar dat het vooral de dames zijn die het vaakst tot een aankoop overgaan, in een verhouding van 39% mannen tot 61% vrouwen. De 40- tot 44-jarigen zijn het ruimst vertegenwoordigd, met een piek van 16%, gevolgd door de categorieën 30-34, 35-39 en 45-49, elk goed voor nog eens circa 14% van de leden.

 

Outspot.be, een soort van 'lokale Groupon', biedt zijn leden meermaals per week via mail een unieke belevenis aan met een korting tot soms 80%. Vooral restaurantbezoekjes, verwenbeurten in beauty- en wellnesscentra en uitstapjes met de kinderen scoren goed.

Het Belgische online koopjesplatform Outspot.be heeft zopas zijn 500.000ste lid verwelkomd. Daarmee blijft de koopjessite voor vrijetijdsactiviteiten, met hoofdzetel in Nazareth bij Gent, erg snel groeien.

 

Een analyse van dat ruim half miljoen leden leert dat er quasi even veel mannen als vrouwen lid zijn in de leeftijdsgroep 18 tot 65 jaar, maar dat het vooral de dames zijn die het vaakst tot een aankoop overgaan, in een verhouding van 39% mannen tot 61% vrouwen. De 40- tot 44-jarigen zijn het ruimst vertegenwoordigd, met een piek van 16%, gevolgd door de categorieën 30-34, 35-39 en 45-49, elk goed voor nog eens circa 14% van de leden.

 

Outspot.be, een soort van 'lokale Groupon', biedt zijn leden meermaals per week via mail een unieke belevenis aan met een korting tot soms 80%. Vooral restaurantbezoekjes, verwenbeurten in beauty- en wellnesscentra en uitstapjes met de kinderen scoren goed.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Parcify levert met kajaks in Amsterdam

26/09/2017

Het Belgische koerierbedrijf Parcify probeert in Amsterdam pakketjes te leveren met kajaks en paddle boards. Het wil er de 'last mile' van de levering over het water voeren, omdat dit ecologischer en betrouwbaarder zou zijn.

Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Back to top