Bershka rolt webshop verder uit in Europa

Bershka rolt webshop verder uit in Europa

Ook vanuit België kan men vanaf nu online winkelen bij Bershka. De Inditexdochter breidt vandaag haar webshop namelijk uit naar vijf Europese landen: België, Oostenrijk, Ierland, Polen en Zwitserland. Daarmee is de webwinkel in totaal in dertien landen beschikbaar.

 

Na het succes van de Bershkawebshop in onder meer Nederland en Frankrijk is volgens Inditex de tijd rijp voor een verdere uitrol. Net zoals in de reeds bestaande Belgische Zarawebshop biedt de site zowel de mogelijkheid tot thuislevering als tot levering in een winkelpunt. Wie thuisbezorging wenst, dient wel een vaste opleg van 3,95 euro bij te betalen. Ook een spoedlevering – binnen de 48 uur – behoort tot de mogelijkheden, maar dan aan een meerkost van 9,95 euro.

 

Om wat buzz te creëren rond de lancering krijgen de eerste driehonderd klanten die bestellen vanuit de vijf nieuwe landen een gratis koptelefoon.

 

{youtubejw}J3bjNnPW3vY{/youtubejw}

 

Ook vanuit België kan men vanaf nu online winkelen bij Bershka. De Inditexdochter breidt vandaag haar webshop namelijk uit naar vijf Europese landen: België, Oostenrijk, Ierland, Polen en Zwitserland. Daarmee is de webwinkel in totaal in dertien landen beschikbaar.

 

Na het succes van de Bershkawebshop in onder meer Nederland en Frankrijk is volgens Inditex de tijd rijp voor een verdere uitrol. Net zoals in de reeds bestaande Belgische Zarawebshop biedt de site zowel de mogelijkheid tot thuislevering als tot levering in een winkelpunt. Wie thuisbezorging wenst, dient wel een vaste opleg van 3,95 euro bij te betalen. Ook een spoedlevering – binnen de 48 uur – behoort tot de mogelijkheden, maar dan aan een meerkost van 9,95 euro.

 

Om wat buzz te creëren rond de lancering krijgen de eerste driehonderd klanten die bestellen vanuit de vijf nieuwe landen een gratis koptelefoon.

 

{youtubejw}J3bjNnPW3vY{/youtubejw}

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top