Bestellen met vingerafdruk bij Bol.com op Android

Bestellen met vingerafdruk bij Bol.com op Android

Bol.com heeft een nieuwe functie toegevoegd aan de app voor Android. Klanten kunnen er nu ook via vingerafdruk betalen. Eerder werd diezelfde functie ook al ondersteund op de iOS-app. Klanten hoeven zo geen gebruik meer te maken van een wachtwoord.

 

Aanpassingen op basis van feedback

Bol.com is de eerste retailer in België en Nederland die zowel op iOS als op Android de mogelijkheid biedt om via vingerafdruk te betalen. De functie werkt enkel op toestellen die een vingerafdrukscanner hebben.


Klanten kunnen met de app bladeren doorheen alle artikelen op Bol.com en ook bestellingen plaatsen. De online retailer zegt dat de app nog verder zal worden ontwikkeld op basis van de feedback van gebruikers.


Bol.com lanceerde in september van 2014 al een app voor iOS om de mobiele bezoekers beter te ondersteunen, met de melding dat er een app voor Android in ontwikkeling was. Die werd in december 2014 gelanceerd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een kwestie van indigestie

17/11/2017

In sommige hoofdkwartieren stijgt de nervositeit zienderogen, maar voor fijnproevers was het geen al te kwade week. Iets gemist? Met het pittig gekruide overzicht van RetailDetail Food bent u weer helemaal mee!

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Singles' Day schudt wereldwijd de retailkalender op, ook hier

14/11/2017

Opzij kerstomzet, Singles' Day is – met verpletterende voorsprong – de grootste winkelfeestdag geworden. Alibaba boekte op zijn eentje liefst 22 miljard euro omzet in slechts 24 uur en ook Bol.com genoot mee. Gaan we naar een nieuwe retailkalender?

Van Ossel: “Colruyt moet aan huis gaan leveren”

13/11/2017

Volgens retailexpert Gino Van Ossel kan Colruyt het niet langer maken om online bestellingen niet aan huis te leveren. Daarnaast verwacht hij dat er in de toekomst heel wat kleinere webwinkels failliet zullen gaan.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Bol.com lift mee op succes van Chinese Singles’ Day

07/11/2017

Ook Bol.com gaat zich op 11 november richten op Singles’ Day, voor Alibaba al enkele jaren dé absolute hoogdag van het retailjaar. Vorig jaar zetten de Chinezen op die ene dag meer dan zestien miljard euro om, een derde meer dan het jaar voordien.

Back to top