The Body Shop opent webwinkel.

The Body Shop opent webwinkel.

Het leek er even op dat de cosmeticaketen achterop zou blijven steken in de online evolutie. Maar eindelijk is het zover: naast zijn fysieke winkels heeft de Body Shop nu ook een webshop.  

 

Tijdelijk blijft het aanbod echter beperkt tot het basisassortiment, waaronder de gezichtsverzorging producten, bad & body en een selectie kerstcadeaus. De komende maanden zal het assortiment evenwel zeker nog uitbreiden. Om hun e-commerce aantrekkelijker te maken pakt The Body Shop in ieder geval al uit met de limited edtion lijn Jolly, die enkel online kan worden besteld. 

 

”Enerzijds is het de bedoeling met deze webwinkel nog meer service te bieden aan onze klanten. Anderzijds krijgen ook mensen die nog niet vertrouwd zijn met The Body Shop via de site de gelegenheid om alle producten te ontdekken,” aldus commercial manager Dominique Huinck. De cosmeticaretailer wil daarom eveneens op de webshop de boodschap dat hun producten natuurlijke en Fair Trade grondstoffen bevatten duidelijk overbrengen.

Het leek er even op dat de cosmeticaketen achterop zou blijven steken in de online evolutie. Maar eindelijk is het zover: naast zijn fysieke winkels heeft de Body Shop nu ook een webshop.  

 

Tijdelijk blijft het aanbod echter beperkt tot het basisassortiment, waaronder de gezichtsverzorging producten, bad & body en een selectie kerstcadeaus. De komende maanden zal het assortiment evenwel zeker nog uitbreiden. Om hun e-commerce aantrekkelijker te maken pakt The Body Shop in ieder geval al uit met de limited edtion lijn Jolly, die enkel online kan worden besteld. 

 

”Enerzijds is het de bedoeling met deze webwinkel nog meer service te bieden aan onze klanten. Anderzijds krijgen ook mensen die nog niet vertrouwd zijn met The Body Shop via de site de gelegenheid om alle producten te ontdekken,” aldus commercial manager Dominique Huinck. De cosmeticaretailer wil daarom eveneens op de webshop de boodschap dat hun producten natuurlijke en Fair Trade grondstoffen bevatten duidelijk overbrengen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Jack Ma (Alibaba) waarschuwt voor zware impact internet

26/04/2017

Alibaba-CEO Jack Ma heeft in een speech gewaarschuwd op de problemen die het internet en zijn rol op de maatschappij de komende dertig jaar met zich zal meebrengen. Hij wees daarbij ook op de impact van automatisering.

Belangrijkste bedrijven Rocket Internet groeien verder

25/04/2017

De belangrijkste bedrijven van de Duitse incubator Rocket Internet zijn in 2016 verder blijven groeien op vlak van omzet. Daarnaast werd het verlies ook flink kleiner en Rocket Internet meent binnenkort zelfs winst te zullen maken.

Yannick Khayati: “Tactiek gaat voor op strategie bij behalen leads”

25/04/2017

Hoe realiseer je tegen de laagste kostprijs het hoogste aantal leads naar je website? Op het RetailDetail Congress in het voorprogramma #growthhacking hoor je er alles over.

 

Amazon denkt aan hyperloop voor same-day delivery

21/04/2017

Amazon is een samenwerking aangegaan met Hyperloop One, om te testen of een hyperloop kan worden ingezet om producten te vervoeren voor same-day delivery. De hyperloop is een idee van Tesla-oprichter Elon Musk.

Klanten bol.com kunnen kiezen voor bezorgabonnement

20/04/2017

Bol.com neemt een voorbeeld aan Amazon en lanceert een eigen bezorgabonnement voor Nederlandse klanten. Voor 14,99 euro per jaar worden meer dan 300.000 artikelen in de webshop altijd gratis aan huis geleverd.

UberEats breidt dienst uit in Brussel

18/04/2017

Uber gaat zijn UberEats-service in Brussel verder uitbreiden. Gebruikers kunnen hun maaltijden voortaan niet enkel thuis laten leveren, maar ook op het werk of zelfs in een park. Bestellingen kunnen ook verder op voorhand besteld worden.

Back to top