Bol.com breidt Belgische verzendopties uit

Bol.com breidt Belgische verzendopties uit

De Nederlandse webshop bol.com breidt in België zijn leveringsopties uit met de toevoeging van avondbezorging en het bezorgabonnement ‘Select’. 

Meer keuze en controle

Klanten van bol.com in België kunnen voortaan er dus voor kiezen om hun pakjes tussen 18u en 22u ’s avonds aan huis te laten leveren. Daarvoor geldt wel een extra kost van 2,49 euro.

 

Klanten die daar vaker gebruik van maken, of meer kiezen voor bijvoorbeeld ‘Vandaag Ophalen’, kunnen voortaan ook werken met ‘Select’. Dat abonnement kost 9,99 euro per jaar, waarna alle verzendkosten wegvallen. Ook bestellingen van minder dan 20 euro worden dan gratis aan huis geleverd. Het abonnement wordt ook niet stilzwijgend verlengd en loopt na één jaar gewoon af, waarna het door de klant zelf opnieuw aangevraagd moet worden.

 

“De afgelopen jaren hebben we er alles aan gedaan om onze Belgische klanten nog meer keuze en daarmee controle te geven over de bezorging van pakketjes”, zegt Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com. “Toch merken we dat bijkomende verzendkosten weleens een drempel vormen om online te kopen. Die drempel nemen we nu zo goed mogelijk weg met de introductie van het Select-lidmaatschap. We bieden zo maximale keuze, gemak en snelheid tegen minimale kosten.”

 

Select is voorlopig wel nog niet beschikbaar voor alle producten op de webshop, maar enkel voor de 300.000 meest bestelde artikelen. De komende jaren wordt de service uitgebreid naar 1 miljoen artikelen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

 

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Filet Pur: Eigenaardig plantaardig

29/09/2017

Deze week leerden we dat Colruyt wel degelijk een grote overname plant. Bovendien geeft een vleeswarenfabrikant nu zelf toe dat vlees meer dan ooit passé is. Qué? Hier is het blije weekoverzicht van RetailDetail Food!

Bol.com opent nieuw distributiecentrum

27/09/2017

E-tailer bol.com heeft zijn nieuwe fulfilmentcentrum in Waalwijk op de groei gebouwd. De ambities blijven voorlopig wel beperkt tot het Nederlandse taalgebied, zegt algemeen directeur Huub Vermeulen in gesprek met RetailDetail.

Back to top