Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

Bol.com is bij drie Nederlandse vestigingen van Albert Heijn gestart met een pilootproject, waarbij de servicepunten in de supermarkten uitgebreid worden met een extra balie. Daar kunnen klanten onder andere terecht met hun vragen.

Bij succes uitgebreid bij alle servicepunten

Bij de drie servicepunten, in Amsterdam, Den Haag en Hoofddorp, kunnen klanten onder andere hun bestellingen direct uitpakken en testen, retourneren zonder artikelen eerst online aan te melden, gratis gebruik maken van de cadeauservice en contact opnemen met een klantenservice-medewerker van bol.com.

 

Gedurende de zomermaanden zal het nieuwe concept in die drie winkels uitgetest worden. Ook de openingsuren worden mogelijk gewijzigd, naargelang de wensen van de klant. Als het nieuwe concept een succes is, dan wordt het systeem ontwikkeld naar een vast format voor zowel België als Nederland.

 

De afhaalpunten werden in 2013 al dienst genomen door bol.com en zijn momenteel te vinden bij meer dan 900 filialen van Albert Heijn. Daar kunnen pakketjes afgehaald en geretourneerd worden, en kunnen klanten via ‘Vandaag Ophalen’ hun pakjes nog dezelfde dag als die van de bestelling in handen krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Analyse: De zeven werven van Xavier Piesvaux bij Delhaize

10/09/2017

Kunnen een Fransman en een handvol Nederlanders wél wat het Belgische managementteam de afgelopen jaren niet voor elkaar kreeg? De nieuwe baas van Delhaize België krijgt heel wat uitdagingen op zijn bord: we tellen er minstens zeven.

Filet Pur: Zijn foodretailers de ware socialisten?

08/09/2017

Slaan en zalven, liefst tegelijk, daar draaien wij van RetailDetail Food onze hand niet voor om. Bij Ahold Delhaize en Colruyt zullen ze het geweten hebben, maar niet alleen daar. Of wat had u gedacht? Hier is het onmisbare FMCG-weekoverzicht! 

Zo slim reageert Colruyt op stuntpromoties

07/09/2017

Impactvolle promoties van het type ‘1 + 1 gratis’ zijn een relatief recent fenomeen op de Belgische FMCG-markt en vormen vooral een uitdaging voor laagsteprijsspeler Colruyt. Die reageert echter gewiekst. 

Lidl komt naar Antwerpse WATT-toren

07/09/2017

Lidl (ver)bouwt een winkel op de gelijkvloerse verdieping van de WATT-toren, de voormalige Electrabeltoren aan het Harmoniepark in Antwerpen. Oorspronkelijk zou Albert Heijn daar zijn intrek nemen.

Staking Albert Heijn Groenplaats afgelopen

04/09/2017

Maandagmiddag is er bij de Albert Heijn aan de Groenplaats in Antwerpen een spontane staking uitgebroken. De werknemers klagen over een te hoge werkdruk en te weinig ondersteuning. Sinds dinsdagmiddag is de winkel wel weer open.

Back to top