Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

Bol.com is bij drie Nederlandse vestigingen van Albert Heijn gestart met een pilootproject, waarbij de servicepunten in de supermarkten uitgebreid worden met een extra balie. Daar kunnen klanten onder andere terecht met hun vragen.

Bij succes uitgebreid bij alle servicepunten

Bij de drie servicepunten, in Amsterdam, Den Haag en Hoofddorp, kunnen klanten onder andere hun bestellingen direct uitpakken en testen, retourneren zonder artikelen eerst online aan te melden, gratis gebruik maken van de cadeauservice en contact opnemen met een klantenservice-medewerker van bol.com.

 

Gedurende de zomermaanden zal het nieuwe concept in die drie winkels uitgetest worden. Ook de openingsuren worden mogelijk gewijzigd, naargelang de wensen van de klant. Als het nieuwe concept een succes is, dan wordt het systeem ontwikkeld naar een vast format voor zowel België als Nederland.

 

De afhaalpunten werden in 2013 al dienst genomen door bol.com en zijn momenteel te vinden bij meer dan 900 filialen van Albert Heijn. Daar kunnen pakketjes afgehaald en geretourneerd worden, en kunnen klanten via ‘Vandaag Ophalen’ hun pakjes nog dezelfde dag als die van de bestelling in handen krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Johma-salades tijdelijk uit winkelrekken bij Albert Heijn

15/01/2018

Supermarktketen Albert Heijn kampt momenteel met een tekort aan Johma-salades. Producent en supermarkt komen immers niet tot een vergelijk tijdens nieuwe contractbesprekingen, waardoor Johma niet meer levert.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Bpost koopt Nederlandse verslogistieker Leen Menken

11/01/2018

Belgisch postbedrijf Bpost verstevigt zijn greep op de Nederlandse markt met de overname van Leen Menken, een logistiekverlener gespecialiseerd in vers en voeding. Onder meer HelloFresh en Bloomon doen beroep op het logistiekbedrijf.

Belg betaalt de suikertaks maar gedeeltelijk

10/01/2018

Supermarkten rekenen de suikertaks op frisdrank, die sinds 1 januari is verhoogd, maar gedeeltelijk door. Delhaize en Colruyt verhoogden al bijna alle prijzen van frisdranken, Carrefour paste nog amper iets aan.

Filet Pur: Leve de perceptie-oorlog!

05/01/2018

Het regent alweer promoties, plagiaat is voortaan gewoon toegestaan en gezondheid is een relatief begrip. Toch regeren goede voornemens in dit eerste weekoverzicht van RetailDetail Food in het nieuwe jaar.

Back to top