Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

Bol.com is bij drie Nederlandse vestigingen van Albert Heijn gestart met een pilootproject, waarbij de servicepunten in de supermarkten uitgebreid worden met een extra balie. Daar kunnen klanten onder andere terecht met hun vragen.

Bij succes uitgebreid bij alle servicepunten

Bij de drie servicepunten, in Amsterdam, Den Haag en Hoofddorp, kunnen klanten onder andere hun bestellingen direct uitpakken en testen, retourneren zonder artikelen eerst online aan te melden, gratis gebruik maken van de cadeauservice en contact opnemen met een klantenservice-medewerker van bol.com.

 

Gedurende de zomermaanden zal het nieuwe concept in die drie winkels uitgetest worden. Ook de openingsuren worden mogelijk gewijzigd, naargelang de wensen van de klant. Als het nieuwe concept een succes is, dan wordt het systeem ontwikkeld naar een vast format voor zowel België als Nederland.

 

De afhaalpunten werden in 2013 al dienst genomen door bol.com en zijn momenteel te vinden bij meer dan 900 filialen van Albert Heijn. Daar kunnen pakketjes afgehaald en geretourneerd worden, en kunnen klanten via ‘Vandaag Ophalen’ hun pakjes nog dezelfde dag als die van de bestelling in handen krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Albert Heijn haalt kazen uit de rekken na dispuut

16/08/2017

Albert Heijn heeft een aantal kazen uit de winkelrekken gehaald na een dispuut met de leverancier. Daardoor zullen de merken Leerdammer, Boursin, La Vache qui rit en Port Salut alvast tijdelijk niet meer te vinden zijn in de winkels.

Aldi gaat in de Verenigde Staten aan huis leveren

16/08/2017

De Duitse discounter Aldi gaat vanaf deze maand met de hulp van de Amerikaanse startup Instacart online bestellingen binnen het uur aan huis leveren in de Verenigde Staten. De reactie van Amazon? "Bij ons kan je vanaf nu binnen de twee minuten bestellingen komen ophalen."

Personeel Antwerpse Albert Heijn ziek van onzekerheid

11/08/2017

De helft van de werknemers van de Albert Heijn aan de Groenplaats in Antwerpen is ziek of afwezig door de onzekerheid die er heerst rond de winkel. Die moet verkocht worden vanwege de fusie, maar dat lukt maar niet.

“Eén Antwerpse winkel blokkeert fusie Albert Heijn-Delhaize in België”

10/08/2017

De fusie van Albert Heijn en Delhaize is in België nog altijd niet afgerond. De oorzaak: één Antwerpse winkel raakt maar niet verkocht, zo schrijft De Standaard. En dat één jaar nadat de fusie op groepsniveau beklonken werd.

Mobiele opmars stuwt Yoox-Net-a-Porter

03/08/2017

Online retailer Yoox-Net-a-Porter wist in het voorbije halfjaar de verwachtingen van analisten te overtreffen dankzij de opmars van de mobiele verkoop, die voor het eerst goed was voor meer dan de helft van de omzet.

Amazon Shopping app nu ook in het Nederlands

02/08/2017

Amazon heeft het Nederlands toegevoegd als taal voor de Duitse mobiele app. Dat wil zeggen dat Nederlandstalige consumenten nu eenvoudiger hun weg moeten kunnen vinden via de app. Momenteel is wel nog niet alles vertaald.

Back to top