Bol.com maakt parfumerie-omgeving voor Mooi & Gezond

Bol.com maakt parfumerie-omgeving voor Mooi & Gezond

Online retailer Bol.com heeft binnen de afdeling Mooi & Gezond een parfumerie-omgeving gecreëerd, met extra aandacht voor merkbeleving en trends. Zo komen er onder andere verschillende inspiratiepagina's.

Filmpjes en advies

"Met een luxe online winkelomgeving geeft bol.com antwoord op de toenemende behoefte van consumenten om luxe beautymerken eenvoudig online aan te schaffen in een inspirerende winkel waar je ook terecht kan voor advies. De Mooi & Gezond winkel is zo ingericht dat iedere type beautyshopper zijn weg er gemakkelijk kan vinden. Van doelgericht shoppen tot gewoon op je gemak rondkijken en inspiratie opdoen", schrijft het bedrijf in een persbericht.

 

Klanten kunnen er ook terecht voor advies: zo komen er how to-filmpjes en editorials met tips. Die worden door Bol.com zelf geproduceerd.

 

De afdeling Mooi & Gezond werd in 2012 toegevoegd aan Bol.com en biedt klanten een assortiment van 65.000 drogisterij- en parfumerieartikelen, verdeeld over meer dan 1.800 merken. De winkel heeft ondertussen al meer dan 600.000 actieve klanten. "Met de transformatie van deze winkel zijn wij ervan overtuigd dat we opnieuw een grote stap hebben gezet in de ontwikkeling van online winkelen voor beautyartikelen", aldus Jan Huysmans, directeur België bij Bol.com.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Alibaba overstijgt de verwachtingen

17/08/2017

Het Chinese Alibaba heeft in het eerste kwartaal de verwachtingen van de analisten kunnen overtreffen, zowel op vlak van omzet als van winst. Die laatste verdubbelde zelfs ten opzichte van een jaar eerder.

Aldi gaat in de Verenigde Staten aan huis leveren

16/08/2017

De Duitse discounter Aldi gaat vanaf deze maand via Instacart online bestellingen binnen het uur aan huis leveren in de Verenigde Staten. De reactie van Amazon? "Bij ons kan je vanaf nu binnen de twee minuten bestellingen komen ophalen."

Back to top