Bol.com verkoopt nu ook baby- en peuterkleding

Bol.com verkoopt nu ook baby- en peuterkleding

Bol.com gaat voortaan ook kledij verkopen voor baby's en peuters. De online retailer had al een babywinkel waar verschillende producten konden gekocht worden, maar breidt dat assortiment nu uit met kleding.

Eerste stap in kleding

In de winkel zullen ouders kledij kunnen kopen van onder andere bekende merken, zoals Mexx, Noppies en Petit Bateau. "Met een assortiment van ruim 8 miljoen artikelen, waaronder nu ook bijna 40.000 babyartikelen, kunnen wij ouders in Nederland en België een groot en breed aanbod bieden. Door ook kleding toe te voegen aan het assortiment verwachten wij dat onze winkel nog meer ouders zal aanspreken," aldus Jan Huysmans, directeur België bij Bol.com.


Net als bij andere categorieën het geval is, zal ook en deel van de kleding aangeboden worden door partners van Bol.com. Ouders kunnen kledij vinden van de kleinste prematuurmaten tot en met maat 116. De verkoop van baby- en peuterkleding betekent voor Bol.com trouwens ook de eerste stap in de verkoop van kleding. Een (kinder)opstapje naar meer dus?

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top