Bol.com verkoopt nu ook baby- en peuterkleding | RetailDetail

Bol.com verkoopt nu ook baby- en peuterkleding

Bol.com verkoopt nu ook baby- en peuterkleding

Bol.com gaat voortaan ook kledij verkopen voor baby's en peuters. De online retailer had al een babywinkel waar verschillende producten konden gekocht worden, maar breidt dat assortiment nu uit met kleding.

Eerste stap in kleding

In de winkel zullen ouders kledij kunnen kopen van onder andere bekende merken, zoals Mexx, Noppies en Petit Bateau. "Met een assortiment van ruim 8 miljoen artikelen, waaronder nu ook bijna 40.000 babyartikelen, kunnen wij ouders in Nederland en België een groot en breed aanbod bieden. Door ook kleding toe te voegen aan het assortiment verwachten wij dat onze winkel nog meer ouders zal aanspreken," aldus Jan Huysmans, directeur België bij Bol.com.


Net als bij andere categorieën het geval is, zal ook en deel van de kleding aangeboden worden door partners van Bol.com. Ouders kunnen kledij vinden van de kleinste prematuurmaten tot en met maat 116. De verkoop van baby- en peuterkleding betekent voor Bol.com trouwens ook de eerste stap in de verkoop van kleding. Een (kinder)opstapje naar meer dus?

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.