Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding | RetailDetail

Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding

Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding

Bol.com heeft zijn kledingaanbod uitgebreid naar toekomstige en jonge ouders met enkele collecties kinder- en zwangerschapskleding. In totaal worden er kledingstukken verkocht van meer dan 80 merken, goed voor enkele duizenden kledingstukken.

 

Voortaan alle kindermaten

Onder andere kleding van bekende merken, zoals Noppies, Esprit, Supermom en Tumble ’n Dry, worden voortaan op de website aangeboden. Daarnaast toont Bol.com ook tips op zijn website en wordt er een overzicht gegeven van de laatste trends op vlak van kinder- en zwangerschapskleding. Met de uitbreiding van het aanbod kan er voortaan kinderkleding gekocht worden van de allerkleinste maten tot maar 176, de grootste kindermaat. Bol.com verkocht eerder al kledij in de maten 38 tot 116.

 

Met de uitbreiding van het aanbod is Bol.com naar eigen zeggen de grootste speciaalzaak voor baby en kind in België en Nederland. Naast kleding verkoopt het ook heel wat accessoires voor kinderen en meubelen voor kinderkamers.

 

"Bij bol.com kon je al terecht voor speelgoed, kinderboeken en babyartikelen en met de toevoeging van kinder- en zwangerschapskleding willen we het nog makkelijker maken voor (toekomstige) ouders. Je kunt alles wat je nodig hebt in één keer bestellen en thuis laten bezorgen, of ophalen wanneer het je uitkomt bij één van onze ruim 2.000 Belgische afhaalpunten in de buurt van je huis of werk”, aldus Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.