Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding

Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding

Bol.com heeft zijn kledingaanbod uitgebreid naar toekomstige en jonge ouders met enkele collecties kinder- en zwangerschapskleding. In totaal worden er kledingstukken verkocht van meer dan 80 merken, goed voor enkele duizenden kledingstukken.

 

Voortaan alle kindermaten

Onder andere kleding van bekende merken, zoals Noppies, Esprit, Supermom en Tumble ’n Dry, worden voortaan op de website aangeboden. Daarnaast toont Bol.com ook tips op zijn website en wordt er een overzicht gegeven van de laatste trends op vlak van kinder- en zwangerschapskleding. Met de uitbreiding van het aanbod kan er voortaan kinderkleding gekocht worden van de allerkleinste maten tot maar 176, de grootste kindermaat. Bol.com verkocht eerder al kledij in de maten 38 tot 116.

 

Met de uitbreiding van het aanbod is Bol.com naar eigen zeggen de grootste speciaalzaak voor baby en kind in België en Nederland. Naast kleding verkoopt het ook heel wat accessoires voor kinderen en meubelen voor kinderkamers.

 

"Bij bol.com kon je al terecht voor speelgoed, kinderboeken en babyartikelen en met de toevoeging van kinder- en zwangerschapskleding willen we het nog makkelijker maken voor (toekomstige) ouders. Je kunt alles wat je nodig hebt in één keer bestellen en thuis laten bezorgen, of ophalen wanneer het je uitkomt bij één van onze ruim 2.000 Belgische afhaalpunten in de buurt van je huis of werk”, aldus Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

 

Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Filet Pur: Eigenaardig plantaardig

29/09/2017

Deze week leerden we dat Colruyt wel degelijk een grote overname plant. Bovendien geeft een vleeswarenfabrikant nu zelf toe dat vlees meer dan ooit passé is. Qué? Hier is het blije weekoverzicht van RetailDetail Food!

Bol.com opent nieuw distributiecentrum

27/09/2017

E-tailer bol.com heeft zijn nieuwe fulfilmentcentrum in Waalwijk op de groei gebouwd. De ambities blijven voorlopig wel beperkt tot het Nederlandse taalgebied, zegt algemeen directeur Huub Vermeulen in gesprek met RetailDetail.

Back to top