Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding | RetailDetail

Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding

Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding

Bol.com heeft zijn kledingaanbod uitgebreid naar toekomstige en jonge ouders met enkele collecties kinder- en zwangerschapskleding. In totaal worden er kledingstukken verkocht van meer dan 80 merken, goed voor enkele duizenden kledingstukken.

 

Voortaan alle kindermaten

Onder andere kleding van bekende merken, zoals Noppies, Esprit, Supermom en Tumble ’n Dry, worden voortaan op de website aangeboden. Daarnaast toont Bol.com ook tips op zijn website en wordt er een overzicht gegeven van de laatste trends op vlak van kinder- en zwangerschapskleding. Met de uitbreiding van het aanbod kan er voortaan kinderkleding gekocht worden van de allerkleinste maten tot maar 176, de grootste kindermaat. Bol.com verkocht eerder al kledij in de maten 38 tot 116.

 

Met de uitbreiding van het aanbod is Bol.com naar eigen zeggen de grootste speciaalzaak voor baby en kind in België en Nederland. Naast kleding verkoopt het ook heel wat accessoires voor kinderen en meubelen voor kinderkamers.

 

"Bij bol.com kon je al terecht voor speelgoed, kinderboeken en babyartikelen en met de toevoeging van kinder- en zwangerschapskleding willen we het nog makkelijker maken voor (toekomstige) ouders. Je kunt alles wat je nodig hebt in één keer bestellen en thuis laten bezorgen, of ophalen wanneer het je uitkomt bij één van onze ruim 2.000 Belgische afhaalpunten in de buurt van je huis of werk”, aldus Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Deze sprekers treden aan op het RetailDetail Omnichannel Congress

12/02/2018

Met Jan Huysmans (Bol.com), Hans Carpels (Euronics International), Matthias De Clercq (Coolblue), Lionel Soccal (Google), Carole Lamarque (Duval Union) en Thierry Moubax (Bpost) voegt RetailDetail enkele boeiende namen toe aan het programma.

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

Back to top