Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding

Bol.com verkoopt ook kinder- en zwangerschapskleding

Bol.com heeft zijn kledingaanbod uitgebreid naar toekomstige en jonge ouders met enkele collecties kinder- en zwangerschapskleding. In totaal worden er kledingstukken verkocht van meer dan 80 merken, goed voor enkele duizenden kledingstukken.

 

Voortaan alle kindermaten

Onder andere kleding van bekende merken, zoals Noppies, Esprit, Supermom en Tumble ’n Dry, worden voortaan op de website aangeboden. Daarnaast toont Bol.com ook tips op zijn website en wordt er een overzicht gegeven van de laatste trends op vlak van kinder- en zwangerschapskleding. Met de uitbreiding van het aanbod kan er voortaan kinderkleding gekocht worden van de allerkleinste maten tot maar 176, de grootste kindermaat. Bol.com verkocht eerder al kledij in de maten 38 tot 116.

 

Met de uitbreiding van het aanbod is Bol.com naar eigen zeggen de grootste speciaalzaak voor baby en kind in België en Nederland. Naast kleding verkoopt het ook heel wat accessoires voor kinderen en meubelen voor kinderkamers.

 

"Bij bol.com kon je al terecht voor speelgoed, kinderboeken en babyartikelen en met de toevoeging van kinder- en zwangerschapskleding willen we het nog makkelijker maken voor (toekomstige) ouders. Je kunt alles wat je nodig hebt in één keer bestellen en thuis laten bezorgen, of ophalen wanneer het je uitkomt bij één van onze ruim 2.000 Belgische afhaalpunten in de buurt van je huis of werk”, aldus Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Is gratis thuislevering met uitsterven bedreigd?

15/12/2017

Met het stijgend aantal online bestellingen, groeit ook de druk op de logistieke sector. Gratis thuislevering is niet lang meer vol te houden, meent onderzoeksbureau ECC Köln. In plaats daarvan moeten meer flexibele opties komen. 

 

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Storesquare zet zijn zinnen op Nederland, met steun van ING

14/12/2017

Storesquare, het Belgische e-commerceplatform voor en door lokale handelaars, gaat binnenkort ook in Nederland van start. Het platform verwelkomt daartoe ook een nieuwe aandeelhouder: ING.

Directie Bol.com weer voltallig met Google-marketeer

11/12/2017

Op 1 maart 2018 start Boukje Taphoorn als de nieuwe marketingdirecteur van Bol.com. De vorige CMO, Margaret Versteden, heeft haar functie ingewisseld voor een rol als directeur winkels bij het online warenhuis.

 

Amazon Echo nu ook verkrijgbaar in Benelux

11/12/2017

Amazon heeft bekend gemaakt dat het zijn slimme luidspreker Amazon Echo voortaan gaat leveren aan 28 nieuwe landen, waaronder België en Nederland. Ook de eigen muziekstreamingdienst wordt hier gelanceerd.

Luxeproducenten mogen handelaars verbieden op Amazon te verkopen

07/12/2017

Producenten van luxeproducten mogen handelaars verbieden om hun waren aan te bieden op online marktplaatsen als Amazon. Dat heeft het Europese Hof van Justitie beslist, na een rechtszaak door cosmeticaproducent Coty.

Back to top