Carrefour maakt digitale versie van eigen magazine

Carrefour maakt digitale versie van eigen magazine

Supermarktketen Carrefour heeft een webstek gecreëerd voor zijn magazine Simply You. Daar vinden consumenten een interactieve versie van het magazine, maar er is ook ruimte voor exclusieve content, zoals recepten en filmpjes.

"Hotspot voor foodies"

Simply You heeft een oplage van bijna 600.000 exemplaren en wordt negen keer per jaar uitgegeven. Er staan voornamelijk recepten in met producten van supermarktketen Carrefour.


Op de website van Simply You zullen bezoekers het magazine terugvinden, aangepast voor een digitale versie. Het werd daartoe onder meer onderverdeeld in zes rubrieken, zodat bezoekers eenvoudig kunnen navigeren doorheen de content. Bezoekers zullen er ook extra recepten, filmpjes en exclusieve wedstrijden vinden. De website werd zodanig ontwikkeld dat alles eveneens eenvoudig te bekijken is op smartphones en tablets.


"Het magazine wil een belangrijke plek innemen in het dagelijkse leven van de consument. Daarom is dit platform de ideale nieuwe hotspot voor foodies, lekkerbekken en liefhebbers van creatief koken", zegt Carrefour zelf over de nieuwe website.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Alibaba onthult zijn hightech winkel van de toekomst

24/11/2017

De geautomatiseerde supermarkten van Amazon Go zijn er nog niet of Alibaba heeft er al een antwoord op klaar. Alibaba presenteert Tmall Supermart, een supermarkt boordevol technologie: van virtuele paskamers tot gezichtsherkenning.

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Back to top