Carrefour maakt digitale versie van eigen magazine

Carrefour maakt digitale versie van eigen magazine

Supermarktketen Carrefour heeft een webstek gecreëerd voor zijn magazine Simply You. Daar vinden consumenten een interactieve versie van het magazine, maar er is ook ruimte voor exclusieve content, zoals recepten en filmpjes.

"Hotspot voor foodies"

Simply You heeft een oplage van bijna 600.000 exemplaren en wordt negen keer per jaar uitgegeven. Er staan voornamelijk recepten in met producten van supermarktketen Carrefour.


Op de website van Simply You zullen bezoekers het magazine terugvinden, aangepast voor een digitale versie. Het werd daartoe onder meer onderverdeeld in zes rubrieken, zodat bezoekers eenvoudig kunnen navigeren doorheen de content. Bezoekers zullen er ook extra recepten, filmpjes en exclusieve wedstrijden vinden. De website werd zodanig ontwikkeld dat alles eveneens eenvoudig te bekijken is op smartphones en tablets.


"Het magazine wil een belangrijke plek innemen in het dagelijkse leven van de consument. Daarom is dit platform de ideale nieuwe hotspot voor foodies, lekkerbekken en liefhebbers van creatief koken", zegt Carrefour zelf over de nieuwe website.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Alibaba overstijgt de verwachtingen

17/08/2017

Het Chinese Alibaba heeft in het eerste kwartaal de verwachtingen van de analisten kunnen overtreffen, zowel op vlak van omzet als van winst. Die laatste verdubbelde zelfs ten opzichte van een jaar eerder.

Aldi gaat in de Verenigde Staten aan huis leveren

16/08/2017

De Duitse discounter Aldi gaat vanaf deze maand via Instacart online bestellingen binnen het uur aan huis leveren in de Verenigde Staten. De reactie van Amazon? "Bij ons kan je vanaf nu binnen de twee minuten bestellingen komen ophalen."

Back to top