Carrefour maakt digitale versie van eigen magazine

Carrefour maakt digitale versie van eigen magazine

Supermarktketen Carrefour heeft een webstek gecreëerd voor zijn magazine Simply You. Daar vinden consumenten een interactieve versie van het magazine, maar er is ook ruimte voor exclusieve content, zoals recepten en filmpjes.

"Hotspot voor foodies"

Simply You heeft een oplage van bijna 600.000 exemplaren en wordt negen keer per jaar uitgegeven. Er staan voornamelijk recepten in met producten van supermarktketen Carrefour.


Op de website van Simply You zullen bezoekers het magazine terugvinden, aangepast voor een digitale versie. Het werd daartoe onder meer onderverdeeld in zes rubrieken, zodat bezoekers eenvoudig kunnen navigeren doorheen de content. Bezoekers zullen er ook extra recepten, filmpjes en exclusieve wedstrijden vinden. De website werd zodanig ontwikkeld dat alles eveneens eenvoudig te bekijken is op smartphones en tablets.


"Het magazine wil een belangrijke plek innemen in het dagelijkse leven van de consument. Daarom is dit platform de ideale nieuwe hotspot voor foodies, lekkerbekken en liefhebbers van creatief koken", zegt Carrefour zelf over de nieuwe website.

Tags: