Carrefour maakt digitale versie van eigen magazine | RetailDetail

Carrefour maakt digitale versie van eigen magazine

Carrefour maakt digitale versie van eigen magazine

Supermarktketen Carrefour heeft een webstek gecreëerd voor zijn magazine Simply You. Daar vinden consumenten een interactieve versie van het magazine, maar er is ook ruimte voor exclusieve content, zoals recepten en filmpjes.

"Hotspot voor foodies"

Simply You heeft een oplage van bijna 600.000 exemplaren en wordt negen keer per jaar uitgegeven. Er staan voornamelijk recepten in met producten van supermarktketen Carrefour.


Op de website van Simply You zullen bezoekers het magazine terugvinden, aangepast voor een digitale versie. Het werd daartoe onder meer onderverdeeld in zes rubrieken, zodat bezoekers eenvoudig kunnen navigeren doorheen de content. Bezoekers zullen er ook extra recepten, filmpjes en exclusieve wedstrijden vinden. De website werd zodanig ontwikkeld dat alles eveneens eenvoudig te bekijken is op smartphones en tablets.


"Het magazine wil een belangrijke plek innemen in het dagelijkse leven van de consument. Daarom is dit platform de ideale nieuwe hotspot voor foodies, lekkerbekken en liefhebbers van creatief koken", zegt Carrefour zelf over de nieuwe website.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Sofie Geeroms nieuwe algemeen directrice van Becommerce

31/01/2018

Wissel van de macht aan de top van Becommerce, de Belgische beroepsvereniging voor online retailers: Sofie Geeroms volgt Carine Moitier, oprichtster van Bivolino.com, op als algemeen directrice.

Rocket Internet wil met Home24 naar de beurs

19/01/2018

Rocket Internet wil komende zomer zijn meubelwebwinkel Home24 naar de beurs brengen. De komende maanden zal er dan ook hard gewerkt worden aan het opkuisen van de cijfers van de webshop.

Back to top