Casebundel "Meer traffic, retentie en conversie met e-mailmarketing" | RetailDetail

Casebundel "Meer traffic, retentie en conversie met e-mailmarketing"

Casebundel "Meer traffic, retentie en conversie met e-mailmarketing"

(publireportage) E-mailmarketing genereert meer websitebezoek, verkoop en verdere groei. Deze casebundel van MailPlus beschrijft hoe u dat bereikt. Lees hoe terStal Familiemode, Konijnendijk Mode en IKenIK.nl meer succes met e-commerce hebben behaald.

E-mailmarketing ook voor online 'branding' en conversie

Online marketing en e-commerce gaan hand in hand. Adwords, zoekmachine-optimalisatie, ‘affiliate marketing’ en natuurlijk ook e-mailmarketing dragen onder andere bij aan het succes van webshops en (web)winkeliers. In deze casebundel vertellen enthousiaste MailPlus eCom-gebruikers hoe zij succesvol zijn met e-mailmarketing.


In de eerste case komt Stefan Hazelhekke van IKenIK.nl aan het woord. Hij legt uit hoe zij steeds meer de klik maken met hun klanten door de inzet van e-mailmarketing en van relevante content, die helemaal is afgestemd op de ontvanger.


In de tweede case gaat Marlou Eggink van terStal Familiemode in op de rol van e-mailmarketing binnen de omnichannelstrategie die zij hebben ontwikkeld voor hun webshop en ongeveer 200 winkels in Nederland. Mede door inzet van e-mailmarketing hebben zij de omzet in hun webshop sinds de lancering in 2012 met 80% laten groeien (meetpunt eind 2014).


Tot slot is er het succesverhaal van Kimberly Kreeft van Konijnendijk Mode, die net zoals terStal onder meer door de inzet van e-mailmarketing de offline winkel en de online shop succesvol met elkaar combineert voor de branding van het merk Konijnendijk en meetbaarheid van acties.


Kortom, deze casebundel biedt voldoende inspiratie en inzicht voor retailers en e-tailers die met e-mailmarketing aan de slag gaan of willen. Download hier de gratis casebundel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Sofie Geeroms nieuwe algemeen directrice van Becommerce

31/01/2018

Wissel van de macht aan de top van Becommerce, de Belgische beroepsvereniging voor online retailers: Sofie Geeroms volgt Carine Moitier, oprichtster van Bivolino.com, op als algemeen directrice.

Rocket Internet wil met Home24 naar de beurs

19/01/2018

Rocket Internet wil komende zomer zijn meubelwebwinkel Home24 naar de beurs brengen. De komende maanden zal er dan ook hard gewerkt worden aan het opkuisen van de cijfers van de webshop.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Back to top