Collect&Go krijgt nieuwe uitstraling | RetailDetail

Collect&Go krijgt nieuwe uitstraling

Collect&Go krijgt nieuwe uitstraling

Collect&Go, de online besteldienst van de Colruyt Group, wordt deze zomer in een nieuw kleedje gestoken. Het logo zal daarbij veranderd worden, maar ook de volledige huisstijl wordt aangepakt.

"Menselijk gezicht aan shoppingkanaal"

Begin dit jaar werd de website van Collect&Go al aangepakt, nu is het de beurt aan de visuele invulling. Het oranje uit het oude logo maakt daarbij plaats voor blauw en een glimlachend winkelmandje is het nieuwe logo. Zo "geven we weer een menselijk gezicht aan het online shopping­kanaal. Daarnaast verwijst de glimlach naar de vriendelijkheid van de Collect&Go-medewerkers", legt Geert Boel van Colruyt uit.

 

De nieuwe stijl is al te zien aan de Belgische kust, waar de afhaalpunten van Knokke, Blankenberge, Bredene, Oostende, Middelkerke, Nieuwpoort en Veurne al zijn aangepast. Tegen het einde van dit jaar moeten alle afhaalpunten aangepast zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.