ColliShop opent pop-up met tuinmateriaal

ColliShop opent pop-up met tuinmateriaal

De Colruyt-groep opent tussen 15 maart en 5 april 2014 een pop-upwinkel van ColliShop. De voormalige Honda-garage langs de Boomsesteenweg in Wilrijk zal worden uitgerust met een gamma van tuin- en BBQ-materiaal.

In afwachting van andere winkel

“Het gaat om een opportuniteit”, zegt woordvoerder Jan Derom van Colruyt. “We hebben de locatie aan de Boomsesteenweg in handen gekregen en willen er een vestiging van één van onze winkelformules onderbrengen. Welke precies zullen we later bekendmaken.”

 

“Daardoor zijn we gaan kijken wat we intussen met het pand konden doen, en dan leek een tijdelijke ColliShop met tuinmateriaal aangewezen. Het tijdstip is er goed voor, het pand is goed bereikbaar en het ligt dichtbij een grote stad.”

 

“Het gaat om een eerste initiatief in die richting, maar als het meevalt, sluiten we niet uit dat we het elders herhalen.” De pop-upwinkel zal open zijn op zaterdag en zondag van 10 tot 18 uur en op woensdag en vrijdag (op 21 maart niet) van 14 tot 21 uur.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top