Coolblue levert voortaan ook op afspraak | RetailDetail

Coolblue levert voortaan ook op afspraak

Coolblue levert voortaan ook op afspraak

Coolblue start vandaag als eerste grote webwinkel in België met thuisleveringen in een door de klant zelf gekozen tijdvak. Daarmee biedt de groep naar eigen zeggen "de meest uitgebreide leveringsmogelijkheden van België" aan.

Duurder voor vroege vogels

Om aan drukbezette klanten tegemoet te komen, heeft Coolblue nu werkdagen ingedeeld in acht tijdvakken en zaterdagen in drie. Op werkdagen zijn er zelfs twee tijdblokken voor de "vroege vogels", maar die leveringen (tussen 6.30 en 8.30 uur of tussen 7 en 9 uur) kosten dan wel 17,95 euro.

"Onze klanten willen het moment van levering zelf bepalen", zegt Werner Bruyns. "Je kon daarom bij ons al kiezen voor een ophaling in meer dan 1.100 bpost-afhaalpunten, een ophaling in onze vier fysieke winkels waaronder die in Wilrijk, voor VandaagNog en natuurlijk de gewone Coolblue-belofte: voor 22.00 uur besteld, morgen gratis in huis." "Met de aanvulling van bezorging op afspraak bieden we nu het meest uitgebreide pakket aan leveringsmogelijkheden van België", maakt de manager van Coolblue België zich sterk.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.