Coolblue levert voortaan ook op afspraak | RetailDetail

Coolblue levert voortaan ook op afspraak

Coolblue levert voortaan ook op afspraak

Coolblue start vandaag als eerste grote webwinkel in België met thuisleveringen in een door de klant zelf gekozen tijdvak. Daarmee biedt de groep naar eigen zeggen "de meest uitgebreide leveringsmogelijkheden van België" aan.

Duurder voor vroege vogels

Om aan drukbezette klanten tegemoet te komen, heeft Coolblue nu werkdagen ingedeeld in acht tijdvakken en zaterdagen in drie. Op werkdagen zijn er zelfs twee tijdblokken voor de "vroege vogels", maar die leveringen (tussen 6.30 en 8.30 uur of tussen 7 en 9 uur) kosten dan wel 17,95 euro.

"Onze klanten willen het moment van levering zelf bepalen", zegt Werner Bruyns. "Je kon daarom bij ons al kiezen voor een ophaling in meer dan 1.100 bpost-afhaalpunten, een ophaling in onze vier fysieke winkels waaronder die in Wilrijk, voor VandaagNog en natuurlijk de gewone Coolblue-belofte: voor 22.00 uur besteld, morgen gratis in huis." "Met de aanvulling van bezorging op afspraak bieden we nu het meest uitgebreide pakket aan leveringsmogelijkheden van België", maakt de manager van Coolblue België zich sterk.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Back to top