Delhaize lanceert Barbecue Organizer op Facebook

Delhaize lanceert Barbecue Organizer op Facebook
Net op tijd voor het stralende pinksterweekend heeft Delhaize donderdagavond een nieuwe Facebook-applicatie gelanceerd, die vleesetend België aan de barbecue moet krijgen: de Barbecue Organizer.

Waar is dat feestje?

De Barbecue Organizer van Delhaize helpt in enkele muiskliks een barbecue-evenement te creëren, vrienden uit te nodigen, de gastenlijst te beheren (wie komt er wel en wie niet) en zelfs een boodschappenlijstje op te stellen dankzij speciale icoontjes. Leuk extraatje: wie komt, kan zelf aangeven wat hij of zij graag wil eten, zodat de gastheer of -vrouw alle gasten tevreden kan stellen én niet het risico loopt achter te blijven met te veel worsten of brochettes.

 

Delhaize zou uiteraard Delhaize niet zijn, indien het ook niet meteen zijn barbecuepagina’s op de website en op Facebook volledig had vernieuwd met 'tips and tricks', video’s en recepten voor een geslaagde barbecue: een mooi voorbeeld van hoe sociale media de verkoop kunnen aanzwengelen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Parcify levert met kajaks in Amsterdam

26/09/2017

Het Belgische koerierbedrijf Parcify probeert in Amsterdam pakketjes te leveren met kajaks en paddle boards. Het wil er de 'last mile' van de levering over het water voeren, omdat dit ecologisch en betrouwbaar zou zijn.

 

Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Alibaba zet miljarden in op fysieke winkels

28/08/2017

De Chinese e-commerceholding Alibaba heeft de afgelopen twee jaar bijna zeven miljard euro geïnvesteerd in fysieke retail. Met Hema Xiansheng heeft ze al dertien eigen supermarkten en in januari kocht ze ook luxewarenhuis Intime.

Belgische webshop Wehkamp komt voorlopig niet terug

18/08/2017

Het Nederlandse Wehkamp had van 2014 tot eind vorig jaar een webshop in België, maar sloot die "tijdelijk". Nu laat het online warenhuis echter verstaan dat het voorlopig gaat focussen op de Nederlandse markt.

Alibaba overstijgt de verwachtingen

17/08/2017

Het Chinese Alibaba heeft in het eerste kwartaal de verwachtingen van de analisten kunnen overtreffen, zowel op vlak van omzet als van winst. Die laatste verdubbelde zelfs ten opzichte van een jaar eerder.

Back to top