eBay wil digitale ervaring in fysieke winkel

eBay wil digitale ervaring in fysieke winkel

eBay heeft in een winkelcentrum in Palo Alto (Californië) enkele snufjes toegevoegd die de bezoekers van het winkelcentrum benaderen met hulpmiddelen die vooral online te vinden zijn, zoals interactieve plattegronden.

Aangepaste informatie

Klanten die het 'Connected Mall' bezoeken kunnen hun ervaring heel eenvoudig aanpassen, zodat ze steeds de informatie krijgen die ze nodig hebben. Zo zijn er plattegronden te vinden die de exacte locatie van een bezoeker weergeven, alsook de richting naar waar hij kijkt.

 

Hij of zij kan dan op de digitale plattegrond naar een specifieke winkel zoeken, en die daarna naar zijn mobiel toestel sturen. Klanten kunnen de visuele invulling van de plattegrond ook naar eigen wens aanpassen en ze krijgen er informatie over evenementen en promoties die er die dag te vinden zijn.

 

"eBay zorgt voor een revolutie in shopping door de beste digitale technologieën naar de fysieke wereld te brengen. Het 'Connected Mall' in samenwerking met Simon [de eigenaar van het winkelcentrum, red.] geeft shoppers real-time informatie en promoties die de trafiek in winkelcentra zullen veranderen", zegt Steve Yankovich, vicepresident voor innovatie bij eBay.

Tags: