eBay wil digitale ervaring in fysieke winkel

eBay wil digitale ervaring in fysieke winkel

eBay heeft in een winkelcentrum in Palo Alto (Californië) enkele snufjes toegevoegd die de bezoekers van het winkelcentrum benaderen met hulpmiddelen die vooral online te vinden zijn, zoals interactieve plattegronden.

Aangepaste informatie

Klanten die het 'Connected Mall' bezoeken kunnen hun ervaring heel eenvoudig aanpassen, zodat ze steeds de informatie krijgen die ze nodig hebben. Zo zijn er plattegronden te vinden die de exacte locatie van een bezoeker weergeven, alsook de richting naar waar hij kijkt.

 

Hij of zij kan dan op de digitale plattegrond naar een specifieke winkel zoeken, en die daarna naar zijn mobiel toestel sturen. Klanten kunnen de visuele invulling van de plattegrond ook naar eigen wens aanpassen en ze krijgen er informatie over evenementen en promoties die er die dag te vinden zijn.

 

"eBay zorgt voor een revolutie in shopping door de beste digitale technologieën naar de fysieke wereld te brengen. Het 'Connected Mall' in samenwerking met Simon [de eigenaar van het winkelcentrum, red.] geeft shoppers real-time informatie en promoties die de trafiek in winkelcentra zullen veranderen", zegt Steve Yankovich, vicepresident voor innovatie bij eBay.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bol.com komt met herhaalservice voor dagelijkse producten

17/10/2017

Webwinkel Bol.com heeft Bespaar Continu gelanceerd, een dienst waarmee klanten bepaalde producten om de zoveel tijd opnieuw aan huis kunnen laten leveren.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Modeplatform About You van start in Nederland en België

11/10/2017

Dinsdag is de Duitse modewebshop About You officieel gelanceerd in België en Nederland. About You, de tweede grootste online moderetailer in Europa, was eerder al wel onofficieel actief in Nederland.

Parcify levert met kajaks in Amsterdam

26/09/2017

Het Belgische koerierbedrijf Parcify probeert in Amsterdam pakketjes te leveren met kajaks en paddle boards. Het wil er de 'last mile' van de levering over het water voeren, omdat dit ecologischer en betrouwbaarder zou zijn.

Euro Shoe Group heeft al sinds 2004 akkoord over nachtwerk

11/09/2017

De Belgische Euro Shoe Group, het bedrijf achter winkelketen Bristol, zegt de heisa rond nachtwerk niet helemaal te begrijpen, aangezien het zelf al sinds 2004 een akkoord heeft met de vakbonden op dat vlak.

Cook & Serve komt met eigen webshop

30/08/2017

Kookwinkelketen Cook & Serve heeft een eigen webshop opgestart, die klanten de keuze geeft tussen afhalen in één van de zeven winkels of levering aan huis.

Back to top