Ecoshop lanceert totaal vernieuwde website

Ecoshop lanceert totaal vernieuwde website

De Belgische keten van tweedehandswinkels Ecoshop gaat met zijn vernieuwde website de concurrentie aan met sites als Hebbes, 2dehands.be en Kapaza.

 

Prijsschatting als pluspunt

Ecoshop, naar eigen zeggen het grootste netwerk van verkoopzalen in België, runt in ons land 16 tweedehandswinkels. Die verkopen de spullen van meer dan 16.000 'binnenbrengers' en ontvangen meer dan 250.000 bezoekers per maand. De keten claimt dat driekwart van de binnengebrachte goederen binnen de maand wordt verkocht, de helft zelfs binnen de 10 dagen.

 

Om de groeiende concurrentie van websites als Hebbes, 2dehands.be en Kapaza het hoofd te bieden, heeft Ecoshop zijn website nu volledig vernieuwd: "Er zijn verbeteringen aangebracht op verschillende punten: vanaf nu kunt u de status van de door u binnengebrachte items online raadplegen, u kunt uw eigen goederen naar waarde laten schatten, de contracten voor binnenbrengers kunnen online bekeken worden en de site is verder geïntegreerd met sociale media en nog veel meer", meldt de groep op zijn Facebook-pagina.

 

De nieuwe site van Ecoshop brengt een beperkte selectie - "ongeveer 5% van het totaal aantal binnengebrachte goederen" - uit het aanbod van de verschillende vestigingen. Met foto, prijs én locatie waar het product zich bevindt, want het blijft wel de bedoeling dat de koper voor de eigenlijke aankoop zelf naar de winkel in kwestie gaat.

Tags: