FAB.com opent pop-upwinkel in Antwerpen | RetailDetail

FAB.com opent pop-upwinkel in Antwerpen

FAB.com opent pop-upwinkel in Antwerpen

Het Amerikaanse onlinewarenhuis Fab.com gaat een pop-upwinkel openen in Antwerpen om overtollige voorraden te verkopen. Het bedrijf gaat zich tijdelijk vestigen in een zijstraat van de Meir.

Meir gaat Londen achterna

"Meer dan 5000 items aan kortingen van 50 tot 80%", belooft Fab Europe zijn Antwerpse klanten. Het gaat daarbij om overstocks of om dingen die binnenkort uit het assortiment gaan worden gehaald. Alle segmenten uit het aanbod, van technologiegadgets over meubels tot verlichting, zullen in Antwerpen worden aangeboden.

 

Fans van de Amerikaanse webshop kunnen van 25 januari tot 15 februari terecht bij Idealabs in de Lange Klarenstraat, een zijstraat van de Meir. De Antwerpse shoppingbuurt treedt zo in de voetsporen van Londen, waar Fab.com ook al een tijdelijke winkel lanceerde.

 

"Onze doelstelling is altijd geweest om een creatieve hotspot te creëren in Antwerpen, waar we zowel digitaal als met analoog/offline willen mixen. Fab, een online retail winkel, die een fysieke pop up shop bij ons opent is een mix die wij graag ondersteunen", laat Idealabs weten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Back to top