Google, bol.com en MasterCard op de E-shop Expo in Brussel

Google, bol.com en MasterCard op de E-shop Expo in Brussel

De Belgische e-commerce branche blijft groeien, zowel in omzet, transacties als in aantal en diversiteit van webwinkels. Hoewel de groei wordt gestuwd door trends als mobile en social commerce, ligt de uiteindelijke reden voor de groei in het toenemend vertrouwen van de consument in online winkelen en de veiligheid van online transacties. Het is de taak aan de webwinkelier en multichannel retailer om dit vertrouwen ook waar te maken.

 

Met meer dan 50 toeleveranciers van e-business oplossingen en een uitgebreid congresprogramma biedt de E-shop Expo een overzicht van producten en diensten om het online kanaal te optimaliseren.

 

Op 30 en 31 maart 2011 vindt de vierde editie van de E-shop Expo plaats in de Tour & Taxis te Brussel. De vakbeurs is inmiddels uitgegroeid tot het grootste e-commerce event van België en is een must voor professionals in de branche.

Het uitgebreide programma biedt de keuze uit een dertigtal lezingen en cases (o.a. Google, MasterCard, bol.com, Alcatel-Lucent) over onderwerpen als webshop software, betaaloplossingen, social media, fulfilment, online marketing en veiligheid & recht. Het volledige programma vind je op www.eshopexpo.eu maar hier alvast een kleine greep uit het programma:

 

• 'De ervaring van bol.com naar aanleiding van een half jaar actief webwinkelen in België’
• ‘Waarom mobile marketing de toekomst is’
• De do’s en don’ts van e-fulfilment
• ‘E-sales conversie optimalisatie door gesegmenteerde communicatie aanpak’
• ‘De juridische aspecten van e-commerce’

 

Een bezoek aan de E-shop Expo is, na voorregistratie, gratis. Je kunt je eenvoudig registreren op www.eshopexpo.eu

De E-shop Expo vindt overigens tegelijkertijd plaats met de beurs Entreprendre/Ondernemen. Met bijna 10.000 bezoekers de grootste Belgische vakbeurs voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Als bezoeker van de E-shop Expo kunt u gratis een bezoekje brengen aan deze beurs.
 

De Belgische e-commerce branche blijft groeien, zowel in omzet, transacties als in aantal en diversiteit van webwinkels. Hoewel de groei wordt gestuwd door trends als mobile en social commerce, ligt de uiteindelijke reden voor de groei in het toenemend vertrouwen van de consument in online winkelen en de veiligheid van online transacties. Het is de taak aan de webwinkelier en multichannel retailer om dit vertrouwen ook waar te maken.

 

Met meer dan 50 toeleveranciers van e-business oplossingen en een uitgebreid congresprogramma biedt de E-shop Expo een overzicht van producten en diensten om het online kanaal te optimaliseren.

 

Op 30 en 31 maart 2011 vindt de vierde editie van de E-shop Expo plaats in de Tour & Taxis te Brussel. De vakbeurs is inmiddels uitgegroeid tot het grootste e-commerce event van België en is een must voor professionals in de branche.

Het uitgebreide programma biedt de keuze uit een dertigtal lezingen en cases (o.a. Google, MasterCard, bol.com, Alcatel-Lucent) over onderwerpen als webshop software, betaaloplossingen, social media, fulfilment, online marketing en veiligheid & recht. Het volledige programma vind je op www.eshopexpo.eu maar hier alvast een kleine greep uit het programma:

 

• 'De ervaring van bol.com naar aanleiding van een half jaar actief webwinkelen in België’
• ‘Waarom mobile marketing de toekomst is’
• De do’s en don’ts van e-fulfilment
• ‘E-sales conversie optimalisatie door gesegmenteerde communicatie aanpak’
• ‘De juridische aspecten van e-commerce’

 

Een bezoek aan de E-shop Expo is, na voorregistratie, gratis. Je kunt je eenvoudig registreren op www.eshopexpo.eu

De E-shop Expo vindt overigens tegelijkertijd plaats met de beurs Entreprendre/Ondernemen. Met bijna 10.000 bezoekers de grootste Belgische vakbeurs voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Als bezoeker van de E-shop Expo kunt u gratis een bezoekje brengen aan deze beurs.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Beslist.nl start met uitrol nieuw bedrijfsmodel

11/07/2017

Beslist.nl heeft zijn eerste stappen gezet richting nieuw bedrijfsmodel. Daarin gaat de vergelijkingssite verder als een online marktplaats, in plaats van een pure prijsvergelijker.

Bpost toont interesse in Bubble Post

07/07/2017

Bpost wil volgens anonieme bronnen het Gentse koeriersbedrijf Bubble Post inlijven. Dat levert pakjes in het centrum van steden, waarbij het gebruik maakt van fietskoeriers. Bubble Post wil het nieuws niet bevestigen, maar zegt wel op zoek te zijn naar externe partners.

Ook Alibaba lanceert eigen intelligente speaker

05/07/2017

Na Amazon, Apple en Google ziet nu ook het Chinese Alibaba graten in de markt van de intelligente speakers. De speaker van Alibaba is bovendien een stuk goedkoper dan die van zijn concurrenten. Een beperkte groep mag het toestel alvast een maand uittesten.

Bol.com breidt servicepunten bij Albert Heijn uit

03/07/2017

Bol.com is bij drie Nederlandse vestigingen van Albert Heijn gestart met een pilootproject, waarbij de servicepunten in de supermarkten uitgebreid worden met een extra balie. Daar kunnen klanten onder andere terecht met hun vragen.

Coolblue rolt eigen witgoedlevering uit in Vlaanderen

28/06/2017

Coolblue lanceert CoolblueBezorgt, de eigen dienst waarmee het witgoedbestellingen voortaan zal leveren aan haar klanten, nu ook in België. De webshop hoopt zo meer grip te krijgen op de 'last mile delivery' van grote pakketten.

Media-Saturn wil aankoop Redcoon ongedaan laten maken

27/06/2017

Media-Saturn heeft een bijzondere strategie aangenomen om de verliezen vanuit de webwinkel Redcoon, die het in 2011 aankocht, te laten verdwijnen. Het heeft een rechtszaak aangespannen om de overname met terugwerkende kracht ongedaan te laten maken.

Back to top