Lefties komt ook online | RetailDetail

Lefties komt ook online

Lefties komt ook online

Het Spaanse Inditex gaat zijn budgetmerk Lefties op 22 augustus online lanceren. De online winkel zal er voorlopig enkel komen voor Spaanse, Portugese en Russische klanten.

Ook nieuwe webshops voor Zara

Lefties is een merk van Inditex, dat het beste te vergelijken valt met C&A en Primark: het is het meest budgetvriendelijke merk van het Spaanse bedrijf. Voorlopig is het enkel nog maar te vinden op het Iberisch schiereiland en in Rusland.

 

Dit najaar wil Inditex ook een online winkel lanceren van Zara in Zuid-Korea en Mexico. Momenteel zijn er al 27 online winkels van het merk wereldwijd, onder andere in België en Nederland.

 

Het Spaanse Inditex is één va de grootste moderetailers ter wereld met meer dan 6.000 winkels wereldwijd. Naast Zara zijn de bekendste merken Massimo Dutti, Bershka en Pull & Bear.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Back to top