Mobistar "herladen" nu ook via Facebook | RetailDetail

Mobistar "herladen" nu ook via Facebook

Mobistar "herladen" nu ook via Facebook

Klanten van de "Internet on Mobile"-formule van Mobistar kunnen voortaan hun belkrediet opnieuw opladen via een Facebook-applicatie. Daarmee zorgt Mobistar voor een primeur in ons land.

"Bestel, betaal, surf"

"Internet on Mobile" is een prepaidformule "voor internetadepten die altijd en overal online willen zijn met hun smartphone". De formule werd onder het motto "Order, pay, browse" op 20 augustus geïntroduceerd als reactie op de vereenvoudigde mobiele formules van onder meer Telenet (King en Kong), Belgacom (Generation Connect) en Mobile Vikings.

 

Tot nu toe kon de klant enkel "bijtanken" via de website van Mobistar, maar nu heeft de operator dus een specifieke Facebook-applicatie ontwikkeld om altijd en overal te kunnen herladen. Betalen kan via kredietkaart, bancontact of homebanking en enkele minuten na de betaling is de kaart opnieuw opgeladen. De klant krijgt een sms'je ter bevestiging.

 

"Dankzij het herladen via Facebook is het voor Internet On Mobile-klanten nog gemakkelijker om hun prepaidkaart te gebruiken en opnieuw te herladen waar, wanneer en hoe zij het willen. Herladen via Facebook is eenvoudig, veilig en supersnel", maakt Mobistar zich sterk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Back to top