Modewebshop Brandkids breidt uit met Belgische site

Modewebshop Brandkids breidt uit met Belgische site

De webshop Brandkids wil binnen afzienbare tijd internationaal verder uitbreiden. Daarom zijn naast een Duitse en Nederlandse versie nu ook een Belgische en een internationale versie van de site gelanceerd.

Brandshop, marktplaats en outlet

"We bouwen een aparte Belgische en Duitse site omdat er relatief veel consumenten uit deze markten via de Nederlandse website bestelden en omdat deze landen efficiënt vanuit het logistiek centrum in Helmond bediend kunnen worden", zegt Hans Lormans van Brandkids aan Twinkle. De .com-versie dient dan weer om op meerdere buitenlandse markten proef te draaien.

 

Brandkids is een webwinkel die meer dan 20 merken verkoopt, die allemaal hun eigen brandshop hebben op de website, waar ze hun volledige collectie kunnen tonen. Daarnaast fungeert Brandkids ook als outlet voor de merken en is er een marktplaats waar klanten zelf kledij kunnen verkopen. Hans Lormans richtte de webshop een jaar geleden op, samen met Peter Sorber.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top