My-wardrobe.com verkoopt domeinnaam aan Net-a-porter

My-wardrobe.com verkoopt domeinnaam aan Net-a-porter

De Britse online retailer My-wardrobe.com heeft de handschoen gegooid. Wie naar de website surft zal doorverwezen worden naar de Net-a-porter groep, dat de domeinnaam heeft overgekocht.

Scheiding leidde tot ondergang

My-wardrobe.com werd in 2006 opgericht door Andrew en Sarah Curran. Het verkocht voornamelijk kledij van luxe merken en kende in zijn beginjaren een flinke groei. Toen het echtpaar in 2011 scheidde en daarop het bedrijf verliet, ging het echter snel slechter. Andrew Curran maakte nog even een comeback, maar in maart van dit jaar besloot hij opnieuw om op te stappen.

 

Omdat het bedrijf lange tijd verkeerde in moeilijke financiële papieren werd het vorig jaar nog verkocht aan Groth Capital Acquisitions. Dat heeft nu dus ook besloten geen toekomst meer te zien in My-wardrobe.com en het heeft het bedrijf daarom aan Net-a-porter verkocht. Het is nog niet geweten wat de plannen van Net-a-porter met de website zijn.

 

Klanten die nog een bestelling hadden geplaatst voor de sluiting, zullen gewoon hun pakjes nog krijgen. Ook retourneren is nog mogelijk. De fysieke winkel van de website in Londen zal nog tot het einde van januari 2015 geopend blijven.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top