myShopi doet het nu ook zonder smartphone

myShopi doet het nu ook zonder smartphone

Het succesvolle myShopi lanceerde zopas een internetvariant van zijn populaire app voor boodschappenlijstjes. Zo wil Agilys, het bedrijf boven de "Belgische app van het jaar 2012", nóg meer consumenten bereiken.

Toegang tot e-coupons verbeteren

Hoewel het aantal tablet- en smartphonegebruikers nog elke dag stijgt, kan de toegang tot e-coupons nog veel beter, vinden ze bij myShopi. "Ook consumenten zonder smartphone hebben interesse in een gebruiksvriendelijk boodschappenlijstje en interessante aanbiedingen", zegt medeoprichter Philippe Van Ophem.

 

Dus komt myShopi nu met een kortingwebsite: "Die webversie gebruikt het revolutionaire concept van de smartphoneversie: gedaan dus met bonnen uitknippen of aankoopbewijzen terugsturen via de post. Na de aankoop volstaat het een foto te nemen van het kasticket en die te uploaden op de site. myShopi stort het geld dan binnen de zeven dagen terug op de bankrekening van de consument."

 

In een eerste fase zullen alleen promoties en kortingen beschikbaar zijn op de website. Tegen het einde van het jaar kan de bezoeker er ook boodschappenlijstjes aanmaken en die synchroniseren met zijn smartphone of delen met andere gezinsleden, opties die nu al kunnen met de app.

 

Elke dag 4.000 nieuwe gebruikers

De myShopi-app voor smartphone, begin juni nog verkozen tot "Belgische app van het jaar 2012", heeft intussen de kaap van de 1.250.000 downloads overschreden.

 

"Maandelijks wordt de app zo'n 120.000 keer gedownload, dat is liefst vier keer meer dan een jaar geleden. Elke dag beginnen meer dan 4.000 nieuwe consumenten myShopi te gebruiken", zegt Philippe Van Ophem trots. De firma hoopt nu dat tempo nog fors op te voeren...

Tags: