myShopi doet het nu ook zonder smartphone

myShopi doet het nu ook zonder smartphone

Het succesvolle myShopi lanceerde zopas een internetvariant van zijn populaire app voor boodschappenlijstjes. Zo wil Agilys, het bedrijf boven de "Belgische app van het jaar 2012", nóg meer consumenten bereiken.

Toegang tot e-coupons verbeteren

Hoewel het aantal tablet- en smartphonegebruikers nog elke dag stijgt, kan de toegang tot e-coupons nog veel beter, vinden ze bij myShopi. "Ook consumenten zonder smartphone hebben interesse in een gebruiksvriendelijk boodschappenlijstje en interessante aanbiedingen", zegt medeoprichter Philippe Van Ophem.

 

Dus komt myShopi nu met een kortingwebsite: "Die webversie gebruikt het revolutionaire concept van de smartphoneversie: gedaan dus met bonnen uitknippen of aankoopbewijzen terugsturen via de post. Na de aankoop volstaat het een foto te nemen van het kasticket en die te uploaden op de site. myShopi stort het geld dan binnen de zeven dagen terug op de bankrekening van de consument."

 

In een eerste fase zullen alleen promoties en kortingen beschikbaar zijn op de website. Tegen het einde van het jaar kan de bezoeker er ook boodschappenlijstjes aanmaken en die synchroniseren met zijn smartphone of delen met andere gezinsleden, opties die nu al kunnen met de app.

 

Elke dag 4.000 nieuwe gebruikers

De myShopi-app voor smartphone, begin juni nog verkozen tot "Belgische app van het jaar 2012", heeft intussen de kaap van de 1.250.000 downloads overschreden.

 

"Maandelijks wordt de app zo'n 120.000 keer gedownload, dat is liefst vier keer meer dan een jaar geleden. Elke dag beginnen meer dan 4.000 nieuwe consumenten myShopi te gebruiken", zegt Philippe Van Ophem trots. De firma hoopt nu dat tempo nog fors op te voeren...

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Rocket Internet wil met Home24 naar de beurs

19/01/2018

Rocket Internet wil komende zomer zijn meubelwebwinkel Home24 naar de beurs brengen. De komende maanden zal er dan ook hard gewerkt worden aan het opkuisen van de cijfers van de webshop.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Bpost koopt Nederlandse verslogistieker Leen Menken

11/01/2018

Belgisch postbedrijf Bpost verstevigt zijn greep op de Nederlandse markt met de overname van Leen Menken, een logistiekverlener gespecialiseerd in vers en voeding. Onder meer HelloFresh en Bloomon doen beroep op het logistiekbedrijf.

Online meubelwinkel Flinders groeit naar 15 miljoen euro

04/01/2018

De omzet van online meubelverkoper Flinders, die ook een winkel heeft in Zaandam, heeft het voorbije boekjaar de grens van 15 miljoen euro doorbroken. Dat is een groei van 39 procent ten opzichte van een jaar eerder.

Amazon neemt startup Blink over

26/12/2017

Amazon heeft de Amerikaanse startup Blink overgenomen. Die begon in 2014 als een bedrijf dat via wifi verbonden bewakingscamera’s maakt, maar het lanceerde vorige week ook een deurbel met ingebouwde camera.

Belgische app wil duty-free winkelen eenvoudiger maken

26/12/2017

De Brusselse startup ZappTax wil met de hulp van een nieuwe app duty-free winkelen eenvoudiger maken voor niet-Europese consumenten, zodat die sneller de btw kunnen terugbetaald krijgen aan het einde van hun reis.

Back to top