Netwerkavond: Staat uw onderneming voldoende in de e-talage?

Netwerkavond: Staat uw onderneming voldoende in de e-talage?

De mogelijkheden op het vlak van digitalisering evolueren enorm snel. Op de jaarlijkse netwerkavond detailhandel en horeca van stad Antwerpen op 17 maart ontdekt u hoe u e-commerce en omnichannel kunt inzetten en online met uw klanten kunt communiceren.


Kies uit een waaier aan aanbieders en laat u tijdens enkele speeddates overtuigen. Of laat sociobioloog Dirk Draulans u verrassen met zijn verhelderende kijk op het digitale tijdperk en hoe het ooit zo ver is kunnen komen.
Deze avond richt zich tot ondernemers actief in detailhandel en horeca uit de stad Antwerpen en professionals in de retail- en horecasector.

 

Programma

19 uur: ontvangst met drankje en hapje
19.30 uur: verwelkoming door Koen Kennis, schepen voor middenstand
19.40 uur: uiteenzetting door Dirk Draulans : ‘Van de prehistorie tot de Facebookgeneratie’
20.15 uur: start speeddates
21.45 uur: netwerkmoment
23.30 uur: einde

 

Praktisch

  • donderdag 17 maart vanaf 19 uur
  • RetailDetail, Ankerrui 9, 2000 Antwerpen


Schrijf u hier in.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

H&M-dochter Monki geeft Antwerpen Belgische primeur

17/11/2017

Vandaag is in Antwerpen de eerste Belgische vestiging van het modemerk Monki geopend. Dat maakt deel uit van de Zweedse H&M Group en heeft in Europa en Azië al ongeveer 115 winkels.

Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Met nieuwe locatie in Antwerpen wil fonQ België veroveren

14/11/2017

Webwarenhuis fonQ heeft grote plannen voor de Belgische markt: met een vestiging in Antwerpen en de bouw van een nieuw distributiecentrum in Utrecht hoopt het Nederlandse onlinewarenhuis in België een grotere marktpositie te veroveren.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Nieuwe flagshipstore H&M kiest voor shop-in-shopconcept

30/10/2017

Zaterdag is in Antwerpen op de Meir een nieuwe flagshipstore geopend van de Zweedse modeketen H&M, die alle mogelijke collecties van de keten verkoopt: daarbij dus ook de Home- en make-upcollecties. De opening kon op heel wat belangstelling rekenen.

Back to top