Nieuwe slogan voor bol.com | RetailDetail

Nieuwe slogan voor bol.com

Nieuwe slogan voor bol.com

Webshop bol.com, onderdeel van Ahold Delhaize, heeft zijn slogan in alle stilte veranderd. Voortaan zal er in marketingcampagnes ook gebruik gemaakt worden van ‘Je kan het met bol.com’, naast de slogan ‘De winkel van ons allemaal’.

 

Nieuwe mentaliteit

“De afgelopen jaren hebben we met onze campagne ‘De winkel van ons allemaal’ ons imago van online boekverkoper weten om te zetten naar online warenhuis. Binnen deze campagne stond vooral de boodschap van ons ‘brede assortiment’ centraal, waarbij onze tv-commercials het meest in het oog sprongen. Onderzoek geeft aan dat die boodschap inmiddels goed geland is”, vertelt woordvoerster Marjolein Verkerk aan Twinkle.

 

Met de nieuwe slogan wil bol.com een nieuwe mentaliteit uitstralen, al zal ‘De winkel van ons allemaal’ nog steeds gebruikt worden. ‘Je kan het met bol.com’ zal voortaan te zien zijn in meerdere campagnes.

 

Het is niet de eerste keer dat bol.com van slogan verandert. Zo gebruikte het eerder al ‘De grootste mediawinkel van Nederland’ en ‘Bomvol winkels, bomvol voordeel’. Sinds 2014 maakte het gebruik van ‘De winkel van ons allemaal’.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.