Nieuwe slogan voor bol.com

Nieuwe slogan voor bol.com

Webshop bol.com, onderdeel van Ahold Delhaize, heeft zijn slogan in alle stilte veranderd. Voortaan zal er in marketingcampagnes ook gebruik gemaakt worden van ‘Je kan het met bol.com’, naast de slogan ‘De winkel van ons allemaal’.

 

Nieuwe mentaliteit

“De afgelopen jaren hebben we met onze campagne ‘De winkel van ons allemaal’ ons imago van online boekverkoper weten om te zetten naar online warenhuis. Binnen deze campagne stond vooral de boodschap van ons ‘brede assortiment’ centraal, waarbij onze tv-commercials het meest in het oog sprongen. Onderzoek geeft aan dat die boodschap inmiddels goed geland is”, vertelt woordvoerster Marjolein Verkerk aan Twinkle.

 

Met de nieuwe slogan wil bol.com een nieuwe mentaliteit uitstralen, al zal ‘De winkel van ons allemaal’ nog steeds gebruikt worden. ‘Je kan het met bol.com’ zal voortaan te zien zijn in meerdere campagnes.

 

Het is niet de eerste keer dat bol.com van slogan verandert. Zo gebruikte het eerder al ‘De grootste mediawinkel van Nederland’ en ‘Bomvol winkels, bomvol voordeel’. Sinds 2014 maakte het gebruik van ‘De winkel van ons allemaal’.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Directie Bol.com weer voltallig met Google-marketeer

11/12/2017

Op 1 maart 2018 start Boukje Taphoorn als de nieuwe marketingdirecteur van Bol.com. De vorige CMO, Margaret Versteden, heeft haar functie ingewisseld voor een rol als directeur winkels bij het online warenhuis.

 

Amazon Echo nu ook verkrijgbaar in Benelux

11/12/2017

Amazon heeft bekend gemaakt dat het zijn slimme luidspreker Amazon Echo voortaan gaat leveren aan 28 nieuwe landen, waaronder België en Nederland. Ook de eigen muziekstreamingdienst wordt hier gelanceerd.

Luxeproducenten mogen handelaars verbieden op Amazon te verkopen

07/12/2017

Producenten van luxeproducten mogen handelaars verbieden om hun waren aan te bieden op online marktplaatsen als Amazon. Dat heeft het Europese Hof van Justitie beslist, na een rechtszaak door cosmeticaproducent Coty.

Directie Neckermann.com aangehouden op verdenking van witwaspraktijken

05/12/2017

De Nederlandse opsporingsdienst FIOD is gisteren ingevallen bij webwinkel Neckermann.com en moederbedrijf Readen. De directie is aangehouden, wellicht op verdenking van witwaspraktijken.

 

Aftelreclames: de nieuwe trend in adverteren?

05/12/2017

Online luxeretailer Yoox lanceert een nieuw soort YouTube-reclame: flitsaanbiedingen die maar vijftien seconden lang gelden. Wie niet snel klikt terwijl de reclame afspeelt, is te laat. De reclamecampagne loopt tot half december.

Coolblue opent nieuw Belgisch hoofdkantoor

01/12/2017

Het nieuws was een tijdje geleden al gelekt, maar nu is het officieel: Coolblue heeft in Berchem een nieuw Belgisch hoofdkantoor geopend. De Nederlandse online retailer neemt er zijn intrek in het kantorencomplex Post X.

Back to top