Pizza Hut komt met interactieve tafel | RetailDetail

Pizza Hut komt met interactieve tafel

Pizza Hut komt met interactieve tafel

Pizza Hut heeft in samenwerking met Chaotic Moon Studios een interactieve tafel ontwikkeld, waarop klanten op een visuele manier hun perfecte pizza kunnen samenstellen.

Gepersonaliseerde pizza

Met de tafel, die eigenlijk één grote touchscreen is, kunnen klanten hun bestelling eenvoudig samenstellen. Ze kiezen het formaat van pizza, gevolgd door welk deeg, welke saus, welke kaas en ander beleg ze op hun pizza willen. De pizza wordt op het scherm onderverdeeld in verschillende segmenten, zodat klanten eenvoudig stukje per stukje hun favoriet beleg kunnen kiezen.

 

Daarna kiezen ze een betaalmethode en wordt hun bestelling doorgegeven aan de keuken. Dat kan heel eenvoudig, omdat klanten zodra ze neerzitten aan de tafel verbinding kunnen maken met hun smartphone. Het valt te verwachten dat vaste klanten zo ook meteen eerder samengestelde pizza's kunnen uitkiezen, om hun bestelling sneller te laten gaan. Terwijl ze wachten, kunnen ze op de tafel zelfs spelletjes spelen.

 

Voorlopig is de interactieve tafel van Pizza Hut slechts een concept, maar het bedrijf ziet alvast mogelijkheden voor de toekomst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Sofie Geeroms nieuwe algemeen directrice van Becommerce

31/01/2018

Wissel van de macht aan de top van Becommerce, de Belgische beroepsvereniging voor online retailers: Sofie Geeroms volgt Carine Moitier, oprichtster van Bivolino.com, op als algemeen directrice.

Rocket Internet wil met Home24 naar de beurs

19/01/2018

Rocket Internet wil komende zomer zijn meubelwebwinkel Home24 naar de beurs brengen. De komende maanden zal er dan ook hard gewerkt worden aan het opkuisen van de cijfers van de webshop.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Back to top