Pizza Hut komt met interactieve tafel | RetailDetail

Pizza Hut komt met interactieve tafel

Pizza Hut komt met interactieve tafel

Pizza Hut heeft in samenwerking met Chaotic Moon Studios een interactieve tafel ontwikkeld, waarop klanten op een visuele manier hun perfecte pizza kunnen samenstellen.

Gepersonaliseerde pizza

Met de tafel, die eigenlijk één grote touchscreen is, kunnen klanten hun bestelling eenvoudig samenstellen. Ze kiezen het formaat van pizza, gevolgd door welk deeg, welke saus, welke kaas en ander beleg ze op hun pizza willen. De pizza wordt op het scherm onderverdeeld in verschillende segmenten, zodat klanten eenvoudig stukje per stukje hun favoriet beleg kunnen kiezen.

 

Daarna kiezen ze een betaalmethode en wordt hun bestelling doorgegeven aan de keuken. Dat kan heel eenvoudig, omdat klanten zodra ze neerzitten aan de tafel verbinding kunnen maken met hun smartphone. Het valt te verwachten dat vaste klanten zo ook meteen eerder samengestelde pizza's kunnen uitkiezen, om hun bestelling sneller te laten gaan. Terwijl ze wachten, kunnen ze op de tafel zelfs spelletjes spelen.

 

Voorlopig is de interactieve tafel van Pizza Hut slechts een concept, maar het bedrijf ziet alvast mogelijkheden voor de toekomst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.