Pizza Hut komt met interactieve tafel

Pizza Hut komt met interactieve tafel

Pizza Hut heeft in samenwerking met Chaotic Moon Studios een interactieve tafel ontwikkeld, waarop klanten op een visuele manier hun perfecte pizza kunnen samenstellen.

Gepersonaliseerde pizza

Met de tafel, die eigenlijk één grote touchscreen is, kunnen klanten hun bestelling eenvoudig samenstellen. Ze kiezen het formaat van pizza, gevolgd door welk deeg, welke saus, welke kaas en ander beleg ze op hun pizza willen. De pizza wordt op het scherm onderverdeeld in verschillende segmenten, zodat klanten eenvoudig stukje per stukje hun favoriet beleg kunnen kiezen.

 

Daarna kiezen ze een betaalmethode en wordt hun bestelling doorgegeven aan de keuken. Dat kan heel eenvoudig, omdat klanten zodra ze neerzitten aan de tafel verbinding kunnen maken met hun smartphone. Het valt te verwachten dat vaste klanten zo ook meteen eerder samengestelde pizza's kunnen uitkiezen, om hun bestelling sneller te laten gaan. Terwijl ze wachten, kunnen ze op de tafel zelfs spelletjes spelen.

 

Voorlopig is de interactieve tafel van Pizza Hut slechts een concept, maar het bedrijf ziet alvast mogelijkheden voor de toekomst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Storesquare zet zijn zinnen op Nederland, met steun van ING

14/12/2017

Storesquare, het Belgische e-commerceplatform voor en door lokale handelaars, gaat binnenkort ook in Nederland van start. Het platform verwelkomt daartoe ook een nieuwe aandeelhouder: ING.

Directie Bol.com weer voltallig met Google-marketeer

11/12/2017

Op 1 maart 2018 start Boukje Taphoorn als de nieuwe marketingdirecteur van Bol.com. De vorige CMO, Margaret Versteden, heeft haar functie ingewisseld voor een rol als directeur winkels bij het online warenhuis.

 

Amazon Echo nu ook verkrijgbaar in Benelux

11/12/2017

Amazon heeft bekend gemaakt dat het zijn slimme luidspreker Amazon Echo voortaan gaat leveren aan 28 nieuwe landen, waaronder België en Nederland. Ook de eigen muziekstreamingdienst wordt hier gelanceerd.

Luxeproducenten mogen handelaars verbieden op Amazon te verkopen

07/12/2017

Producenten van luxeproducten mogen handelaars verbieden om hun waren aan te bieden op online marktplaatsen als Amazon. Dat heeft het Europese Hof van Justitie beslist, na een rechtszaak door cosmeticaproducent Coty.

Directie Neckermann.com aangehouden op verdenking van witwaspraktijken

05/12/2017

De Nederlandse opsporingsdienst FIOD is gisteren ingevallen bij webwinkel Neckermann.com en moederbedrijf Readen. De directie is aangehouden, wellicht op verdenking van witwaspraktijken.

 

Back to top