SmartGames lanceert eigen webshop

SmartGames lanceert eigen webshop

Het bedrijf Smart, dat achter de populaire denkspellen van SmartGames zit, heeft een webshop gelanceerd voor zijn puzzelspelletjes. Daar kunnen de games eerst digitaal uitgetest worden voor de aankoop.

Volgende dag geleverd

"We willen klanten extra mogelijkheden geven. Zo kan je via onze website het spel op voorhand gratis digitaal uittesten voordat je het effectief koopt, dat is via andere distributiekanalen niet mogelijk. Je weet dus perfect welk soort denkspel je het beste ligt en de kans dat je iets bestelt dat je niet leuk vindt, wordt kleiner", aldus Peter Robberecht, commercieel directeur bij SmartGames.

 

"Het is niet de bedoeling om de concurrentie aan te gaan met bestaande verdelers van onze producten. Alle winkelpunten zijn daarom ook gemakkelijk terug te vinden op de nieuwe site via een handige 'store locator'", voegt Robberecht toe.

 

Bij de ontwikkeling van de website werd ook rekening gehouden met tablet- en smartphonegebruikers. De online winkel zal dus ook voor hen vlot bereikbaar zijn. Bestellingen die voor 22u worden geplaatst op de webshop zullen de volgende dag al aan huis geleverd worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top