Twice As Nice lanceert internationale webshop

Twice As Nice lanceert internationale webshop

De Belgische juwelenketen Twice As Nice heeft een eigen webshop gelanceerd. Naar eigen zeggen is de webwinkel een belangrijke stap in de internationalisering van het merk, aangezien in de webshop vanuit alle landen van de Europese Unie kan worden besteld.

Start van internationale expansie

“Vanaf nu gaat Twice As Nice over de grenzen heen met de lancering van een webshop,” klinkt het in het persbericht van het Antwerpse juwelenmerk. Juwelen kunnen inderdaad vanuit alle landen binnen de EU via de webshop worden aangekocht. Bovendien is er de optie om een bestelling in één van de vijftig winkels te reserveren zonder voorschot.


Twice As Nice werd 32 jaar geleden opgericht in Nederland en heeft vandaag 50 winkels verspreid over België (45), Luxemburg (4) en Nederland (1). Toch is de keten zowel in het binnen- als buitenland nog op zoek naar franchisers. “Er zijn nog een aantal concrete plaatsen in België waar er een Twice As Nice-winkel zou kunnen komen. Ook hebben we de ambitie om uit te breiden naar het buitenland en we zullen dus alle voorstellen tot samenwerking buiten de Benelux met enthousiasme bekijken,” legt het hoofdkantoor in Edegem uit.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top