Twice As Nice lanceert internationale webshop | RetailDetail

Twice As Nice lanceert internationale webshop

Twice As Nice lanceert internationale webshop

De Belgische juwelenketen Twice As Nice heeft een eigen webshop gelanceerd. Naar eigen zeggen is de webwinkel een belangrijke stap in de internationalisering van het merk, aangezien in de webshop vanuit alle landen van de Europese Unie kan worden besteld.

Start van internationale expansie

“Vanaf nu gaat Twice As Nice over de grenzen heen met de lancering van een webshop,” klinkt het in het persbericht van het Antwerpse juwelenmerk. Juwelen kunnen inderdaad vanuit alle landen binnen de EU via de webshop worden aangekocht. Bovendien is er de optie om een bestelling in één van de vijftig winkels te reserveren zonder voorschot.


Twice As Nice werd 32 jaar geleden opgericht in Nederland en heeft vandaag 50 winkels verspreid over België (45), Luxemburg (4) en Nederland (1). Toch is de keten zowel in het binnen- als buitenland nog op zoek naar franchisers. “Er zijn nog een aantal concrete plaatsen in België waar er een Twice As Nice-winkel zou kunnen komen. Ook hebben we de ambitie om uit te breiden naar het buitenland en we zullen dus alle voorstellen tot samenwerking buiten de Benelux met enthousiasme bekijken,” legt het hoofdkantoor in Edegem uit.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.