Unic Benelux wordt Hybris Platinum Partner | RetailDetail

Unic Benelux wordt Hybris Platinum Partner

Unic Benelux wordt Hybris Platinum Partner

Unic Benelux, specialist in e-businessoplossingen, mag zich vanaf nu Platinum Partner noemen van Hybris. Daarmee verkrijgt Unic het hoogste partnership bij de softwareleverancier voor e-commerce en multichannelretail.

Unic was al drie jaar ‘Gold partner’ van de softwareproducent, maar op de jaarlijkse Hybris Partner Summit afgelopen woensdag is die samenwerking dus nog opgewaardeerd. Volgens CEO Michel da Silva heeft Unic als specialist in e-commerce en Product Information Management die eer te danken aan de inzet van zijn medewerkers: “Mede door de wil van onze medewerkers in Amsterdam en Brussel om een continue kwaliteitsverbetering na te streven heeft Hybris besloten om ons partnership te upgraden.”

 

Hybris prees onder andere "de inzet van het bedrijf in een snel evoluerende markt en de gedrevenheid die het aan de dag legt om bedrijven bij te staan in hun online evolutie". Door het verkrijgen van het Platinum partnership vervoegt Unic Benelux het selecte groepje dat zich in Europa tot deze hoogste categorie van partnership mag rekenen.

 

Unic ontwikkelt, ontwerpt en onderhoudt internetgebaseerde oplossingen voor e-business en Enterprise Content Management met vestigingen in Amsterdam, Bern, Brussel, Karlsruhe, Wenen en Zürich. Tot de retailklanten van de groep behoren onder meer Beter Bed, Standaard Boekhandel, Leenbakker, De Bijenkorf, Hornbach en Kleertjes.com.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.