Vente-Exclusive heeft nieuwe marketingtopvrouw | RetailDetail

Vente-Exclusive heeft nieuwe marketingtopvrouw

Vente-Exclusive heeft nieuwe marketingtopvrouw

Vente-Exclusive.com versterkt zijn directieteam met Lot Keijzer: zij heeft sinds deze week de marketing van de Benelux-marktleider voor privéverkopen op het internet en zustersite Yaminta onder haar hoede.

Ervaren marketeer

Keijzer brengt veel expertise en kennis mee naar Vente-Exclusive: ze was tot half september directeur marketing solutions Benelux voor LinkedIn en leidde voordien al digital agency Twist. Bovendien was ze interactive director voor de mediabureaus Kobalt en Universal Media.

 

"Het is een mooie uitdaging om Vente-Exclusive.com te helpen in de ambitieuze groeiplannen", zegt Keijzer. "Voor Vente-Exclusive.com liggen er zowel op het vlak van online als offline marketing nog veel kansen. De verdere positionering van het merk, de ontwikkelingen in m-commerce, de evolutie van social media en groeiende interactie met onze community geven ons heel wat uitdagingen om aan te pakken."

 

Met ruim twee miljoen leden is Vente-Exclusive.com de onbetwiste marktleider in de Benelux in het segment van de besloten webshops. Behalve voor de marketing de marktleider wordt Keijzer ook verantwoordelijk voor de webwinkel Yaminta, die eind september van start ging en een "klassieke" webshop voor stijlvolle, exclusieve dameskleding van de nieuwste collecties is (daar waar Vente-Exclusive zich richt op outlet-collecties). Aan het einde van het seizoen vindt de resterende voorraad via Vente-Exclusive alsnog de weg naar de consument.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

“We zien platformen als de toekomst van retail” (Jan Huysmans, bol.com)

22/02/2018

Steeds meer retailers bieden hun producten aan op online marktplaatsen, naast hun eigen webshop: zo profiteren ze van e-commerce expertise en een groter bereik. Een succesformule die ook bij bol.com aan hoog tempo groeit.

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Chinese e-commerce kent opnieuw sterke groei

09/02/2018

De Chinese online markt is vorig jaar opnieuw sterk gestegen: ten opzichte van 2016 is er sprake van een groei van maar liefst 32%. China blijft zo een uitschieter op vlak van e-commerce.

Europese Unie schaft geoblocking af

07/02/2018

Consumenten mogen niet meer automatisch worden omgeleid of geblokkeerd als ze naar een buitenlandse site surfen. Het Europees Parlement heeft daarover overeenstemming bereikt, het verbod treedt wellicht dit jaar in werking.

JD.com lonkt naar Europa

06/02/2018

Het Chinese JD.com heeft plannen om de komende jaren ook Europa te veroveren en zo een te duchten concurrent te worden voor Amazon. Frankrijk moet de eerste Europese markt worden voor de webshop.

Back to top