Vente-Exclusive heeft nieuwe marketingtopvrouw | RetailDetail

Vente-Exclusive heeft nieuwe marketingtopvrouw

Vente-Exclusive heeft nieuwe marketingtopvrouw

Vente-Exclusive.com versterkt zijn directieteam met Lot Keijzer: zij heeft sinds deze week de marketing van de Benelux-marktleider voor privéverkopen op het internet en zustersite Yaminta onder haar hoede.

Ervaren marketeer

Keijzer brengt veel expertise en kennis mee naar Vente-Exclusive: ze was tot half september directeur marketing solutions Benelux voor LinkedIn en leidde voordien al digital agency Twist. Bovendien was ze interactive director voor de mediabureaus Kobalt en Universal Media.

 

"Het is een mooie uitdaging om Vente-Exclusive.com te helpen in de ambitieuze groeiplannen", zegt Keijzer. "Voor Vente-Exclusive.com liggen er zowel op het vlak van online als offline marketing nog veel kansen. De verdere positionering van het merk, de ontwikkelingen in m-commerce, de evolutie van social media en groeiende interactie met onze community geven ons heel wat uitdagingen om aan te pakken."

 

Met ruim twee miljoen leden is Vente-Exclusive.com de onbetwiste marktleider in de Benelux in het segment van de besloten webshops. Behalve voor de marketing de marktleider wordt Keijzer ook verantwoordelijk voor de webwinkel Yaminta, die eind september van start ging en een "klassieke" webshop voor stijlvolle, exclusieve dameskleding van de nieuwste collecties is (daar waar Vente-Exclusive zich richt op outlet-collecties). Aan het einde van het seizoen vindt de resterende voorraad via Vente-Exclusive alsnog de weg naar de consument.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.