Vente-Exclusive heeft nieuwe marketingtopvrouw | RetailDetail

Vente-Exclusive heeft nieuwe marketingtopvrouw

Vente-Exclusive heeft nieuwe marketingtopvrouw

Vente-Exclusive.com versterkt zijn directieteam met Lot Keijzer: zij heeft sinds deze week de marketing van de Benelux-marktleider voor privéverkopen op het internet en zustersite Yaminta onder haar hoede.

Ervaren marketeer

Keijzer brengt veel expertise en kennis mee naar Vente-Exclusive: ze was tot half september directeur marketing solutions Benelux voor LinkedIn en leidde voordien al digital agency Twist. Bovendien was ze interactive director voor de mediabureaus Kobalt en Universal Media.

 

"Het is een mooie uitdaging om Vente-Exclusive.com te helpen in de ambitieuze groeiplannen", zegt Keijzer. "Voor Vente-Exclusive.com liggen er zowel op het vlak van online als offline marketing nog veel kansen. De verdere positionering van het merk, de ontwikkelingen in m-commerce, de evolutie van social media en groeiende interactie met onze community geven ons heel wat uitdagingen om aan te pakken."

 

Met ruim twee miljoen leden is Vente-Exclusive.com de onbetwiste marktleider in de Benelux in het segment van de besloten webshops. Behalve voor de marketing de marktleider wordt Keijzer ook verantwoordelijk voor de webwinkel Yaminta, die eind september van start ging en een "klassieke" webshop voor stijlvolle, exclusieve dameskleding van de nieuwste collecties is (daar waar Vente-Exclusive zich richt op outlet-collecties). Aan het einde van het seizoen vindt de resterende voorraad via Vente-Exclusive alsnog de weg naar de consument.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Ex-klanten Neckermann worden geconfronteerd met oude facturen

05/04/2018

Heel wat oude klanten van postorderbedrijf Neckermann hebben de voorbije dagen plots een factuur in de bus gekregen, waarbij bedragen worden verhaald van bestellingen van tot wel dertig jaar terug.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.

Producten vaak goedkoper op Amazon dan bij Nederlandse concurrenten

03/04/2018

Producten die zowel in Nederlandse webshops als op Amazon.de te koop zijn, zijn in ongeveer de helft van de gevallen goedkoper bij Amazon. Niet alleen is er de concurrentie van Amazon.de, er gaan ook geruchten dat Amazon.nl en Amazon.be actiever worden.