Waasland Shopping Center geeft bezoekers info op maat | RetailDetail

Waasland Shopping Center geeft bezoekers info op maat

Waasland Shopping Center geeft bezoekers info op maat

Klanten van het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas kunnen voortaan vragen om op de hoogte te worden gehouden van zaken die hen interesseren. Zo kunnen sportievelingen info krijgen over speciale acties van de sportwinkels in het koopcentrum. En wie schoenen zoekt, krijgt info van schoenenwinkels.

Mobiel of op de winkelvloer

De klanten krijgen de info op de manier die ze zelf verkiezen: via infozuilen in het koopcentrum, via de website van het winkelcentrum, via Facebook, via sms of via een app op de smartphone.


De infozuilen komen in de plaats van de klassieke borden met de plattegrond van het koopcentrum en werken met aanraakschermen. Ook het saldo op de Gift Card van het koopcentrum zal via de infozuilen geraadpleegd kunnen worden.


De app voor de smartphone laat de bezoekers van het koopcentrum dan weer toe om hun boodschappenlijstje aan te maken, aan de infozuilen hun identiteit kenbaar te maken of hun parkeerplaats op te slaan.


Waasland Club

Wie wil aansluiten voor de gepersonaliseerde informatievoorziening, treedt toe tot de Waasland Club. Om de klanten daartoe te stimuleren, verloot het koopcentrum ook Gift Cards van 100 euro. Ook komen ze in aanmerking voor cadeautjes en promoties.


Het Waasland Shopping Center krijgt jaarlijks 6,5 miljoen mensen over de vloer en beschikt over 45.000 m² winkelruimte.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.

Ex-klanten Neckermann worden geconfronteerd met oude facturen

05/04/2018

Heel wat oude klanten van postorderbedrijf Neckermann hebben de voorbije dagen plots een factuur in de bus gekregen, waarbij bedragen worden verhaald van bestellingen van tot wel dertig jaar terug.

Nederlandse tak Beate Uhse toch niet failliet

05/04/2018

De Nederlandse dochteronderneming van het Duitse Beate Uhse is dan toch niet failliet. Het bedrijf blijft zowel in Nederland als in België gewoon actief. Dat heeft het bedrijf zelf laten weten na geruchten over een faillissement.

Producten vaak goedkoper op Amazon dan bij Nederlandse concurrenten

03/04/2018

Producten die zowel in Nederlandse webshops als op Amazon.de te koop zijn, zijn in ongeveer de helft van de gevallen goedkoper bij Amazon. Niet alleen is er de concurrentie van Amazon.de, er gaan ook geruchten dat Amazon.nl en Amazon.be actiever worden.