Waasland Shopping Center geeft bezoekers info op maat | RetailDetail

Waasland Shopping Center geeft bezoekers info op maat

Waasland Shopping Center geeft bezoekers info op maat

Klanten van het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas kunnen voortaan vragen om op de hoogte te worden gehouden van zaken die hen interesseren. Zo kunnen sportievelingen info krijgen over speciale acties van de sportwinkels in het koopcentrum. En wie schoenen zoekt, krijgt info van schoenenwinkels.

Mobiel of op de winkelvloer

De klanten krijgen de info op de manier die ze zelf verkiezen: via infozuilen in het koopcentrum, via de website van het winkelcentrum, via Facebook, via sms of via een app op de smartphone.


De infozuilen komen in de plaats van de klassieke borden met de plattegrond van het koopcentrum en werken met aanraakschermen. Ook het saldo op de Gift Card van het koopcentrum zal via de infozuilen geraadpleegd kunnen worden.


De app voor de smartphone laat de bezoekers van het koopcentrum dan weer toe om hun boodschappenlijstje aan te maken, aan de infozuilen hun identiteit kenbaar te maken of hun parkeerplaats op te slaan.


Waasland Club

Wie wil aansluiten voor de gepersonaliseerde informatievoorziening, treedt toe tot de Waasland Club. Om de klanten daartoe te stimuleren, verloot het koopcentrum ook Gift Cards van 100 euro. Ook komen ze in aanmerking voor cadeautjes en promoties.


Het Waasland Shopping Center krijgt jaarlijks 6,5 miljoen mensen over de vloer en beschikt over 45.000 m² winkelruimte.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ook Microsoft gaat voor kassaloze winkels

14/06/2018

Microsoft werkt aan eigen technologie die kassa’s en wachtrijen in winkels overbodig maakt. Het wil zo een bondgenoot voor de retailsector worden, vooral in de strijd tegen Amazon Go.

Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.