Waasland Shopping Center geeft bezoekers info op maat

Waasland Shopping Center geeft bezoekers info op maat

Klanten van het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas kunnen voortaan vragen om op de hoogte te worden gehouden van zaken die hen interesseren. Zo kunnen sportievelingen info krijgen over speciale acties van de sportwinkels in het koopcentrum. En wie schoenen zoekt, krijgt info van schoenenwinkels.

Mobiel of op de winkelvloer

De klanten krijgen de info op de manier die ze zelf verkiezen: via infozuilen in het koopcentrum, via de website van het winkelcentrum, via Facebook, via sms of via een app op de smartphone.


De infozuilen komen in de plaats van de klassieke borden met de plattegrond van het koopcentrum en werken met aanraakschermen. Ook het saldo op de Gift Card van het koopcentrum zal via de infozuilen geraadpleegd kunnen worden.


De app voor de smartphone laat de bezoekers van het koopcentrum dan weer toe om hun boodschappenlijstje aan te maken, aan de infozuilen hun identiteit kenbaar te maken of hun parkeerplaats op te slaan.


Waasland Club

Wie wil aansluiten voor de gepersonaliseerde informatievoorziening, treedt toe tot de Waasland Club. Om de klanten daartoe te stimuleren, verloot het koopcentrum ook Gift Cards van 100 euro. Ook komen ze in aanmerking voor cadeautjes en promoties.


Het Waasland Shopping Center krijgt jaarlijks 6,5 miljoen mensen over de vloer en beschikt over 45.000 m² winkelruimte.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top