Waasland Shopping Center geeft bezoekers info op maat

Waasland Shopping Center geeft bezoekers info op maat

Klanten van het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas kunnen voortaan vragen om op de hoogte te worden gehouden van zaken die hen interesseren. Zo kunnen sportievelingen info krijgen over speciale acties van de sportwinkels in het koopcentrum. En wie schoenen zoekt, krijgt info van schoenenwinkels.

Mobiel of op de winkelvloer

De klanten krijgen de info op de manier die ze zelf verkiezen: via infozuilen in het koopcentrum, via de website van het winkelcentrum, via Facebook, via sms of via een app op de smartphone.


De infozuilen komen in de plaats van de klassieke borden met de plattegrond van het koopcentrum en werken met aanraakschermen. Ook het saldo op de Gift Card van het koopcentrum zal via de infozuilen geraadpleegd kunnen worden.


De app voor de smartphone laat de bezoekers van het koopcentrum dan weer toe om hun boodschappenlijstje aan te maken, aan de infozuilen hun identiteit kenbaar te maken of hun parkeerplaats op te slaan.


Waasland Club

Wie wil aansluiten voor de gepersonaliseerde informatievoorziening, treedt toe tot de Waasland Club. Om de klanten daartoe te stimuleren, verloot het koopcentrum ook Gift Cards van 100 euro. Ook komen ze in aanmerking voor cadeautjes en promoties.


Het Waasland Shopping Center krijgt jaarlijks 6,5 miljoen mensen over de vloer en beschikt over 45.000 m² winkelruimte.

Tags: