Webshop Mamzel opent pop-upwinkel in Hasselt | RetailDetail

Webshop Mamzel opent pop-upwinkel in Hasselt

Webshop Mamzel opent pop-upwinkel in Hasselt

Webshop Mamzel opent op 7 november eerstkomende een 'Mamzel Boutique' in Hasselt. De pop-upwinkel wordt een primeur voor de 'cadeautjesverkoper' uit Lummen, die tot nog toe zweerde bij zijn webshop en partyverkoop.

Derde verkoopkanaal

In de aanloop naar de eindejaarsfeesten opent Mamzel begin november zijn eerste 'Mamzel Boutique', die tot eind december open zal zijn. Voor zaakvoerders Kim Hardy en Kim Severy, die ruim zes jaar geleden Mamzel uit de grond stampten, is het een nieuwe stap richting hun einddoel: "Uitgroeien tot hét cadeautjeshuis van Vlaanderen, zowel voor particulieren als voor bedrijven."

 

Tot nog toe verkochten beide dames hun hebbedingen via twee kanalen: een webshop - "95% van de bestellingen wordt de dag na betaling geleverd" - en tijdens homeparty's à la Tupperware, "Mamzelparty's" noemen ze het zelf. In Vlaanderen en Brussel kunnen ze intussen al bijna 60 verkoopsters of "Mamzellen" inschakelen.

 

Het jonge bedrijf specialiseert zich in "fijne cadeautjes, ook voor jezelf", zoals de baseline het formuleert. Wat dat zijn? "Producten die niet alleen nuttig zijn maar ook een verhaal vertellen. Die je doen glimlachen. Hip maar niet clean. Omdat we graag trendsetter zijn, vernieuwen we onze collectie constant", klinkt het bij de zaakvoerders. Mamzel verkoopt producten van een honderdtal ontwerpers en laat onder het label 'Designers for Mamzel' ook exclusieve producten ontwerpen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Tweedehandskledingplatform The Next Closet haalt 1 miljoen euro op

24/05/2018

The Next Closet, het Nederlandse webplatform voor tweedehandse designerkleding, heeft zopas ruim 1 miljoen euro ‘groeigeld’ opgehaald. Vers kapitaal dat onder meer de vandaag gelanceerde Belgische website moet financieren.

Amazon verbant klanten die teveel retourneren

24/05/2018

Amazon stelt paal en perk aan klanten die teveel retourneren of zich ‘misdragen’ volgens de retailer: wie te ver gaat, wordt verbannen. Tientallen klanten klagen op sociale media dat hun account eenzijdig is stopgezet.

LVMH pompt tientallen miljoenen in modezoekplatform Lyst

24/05/2018

LVMH, de Franse luxegroep onder leiding van Bernard Arnault, pompt nog eens tientallen miljoenen dollar in Lyst. Met het verse geld wil het zoekplatform voor luxemode zijn wereldwijde expansie versnellen.

Webwinkels klagen over Bpost

11/05/2018

De combinatie van een korte werkweek en een toevloed aan online bestellingen leidde ertoe dat Bpost duizenden pakjes te laat leverde bij de klanten. Enkele webshops, waaronder Smartphoto, eisen een schadevergoeding.

Unizo haalt uit naar Bol.com

11/05/2018

Zelfstandigenorganisatie Unizo beschuldigt Bol.com van oneerlijke praktijken: de webwinkel zou succesvolle producten van zijn marktplaats verwijderen om ze vervolgens zelf te verkopen. Maar Bol.com ontkent dat.

Amazon levert pakjes nu ook in de autokoffer

25/04/2018

Amazon levert voortaan ook in de autokoffer. De retail- en technologiereus maakt het Prime-leden mogelijk om pakjes zonder extra kosten in hun geparkeerde wagen te laten leveren, voorlopig wel enkel in de Verenigde Staten.