Webshop Rode Duivels officieel afgetrapt

Webshop Rode Duivels officieel afgetrapt

De Rode Duivels hebben nu ook hun eigen webshop. Die werd op vraag van de Koninklijke Belgische Voetbalbond gecreëerd door het Leuvense agentschap Boondoggle en pakte al van bij de aftrap uit met een verrassing van formaat.

Oma Courtois

Om de opening van de webshop van de Rode Duivels de nodige buzz te geven, vroeg creatief bureau Boondoggle de grootmoeder van keeper Thibaut Courtois (foto) om met de hand een tricolore muts te breien. Supporters kunnen er nog tot 31 maart een bod op uitbrengen via eBay. De opbrengst gaat naar een goed doel.

 

Het hele openingsweekend lang liep er voorts een wedstrijd met als hoofdprijs vier Ticket-shirts: T-shirts die meteen recht geven op een plaatsje in de tribune voor de interland België-Macedonië van morgen.

 

Beperkte oplage

Vooralsnog zijn er in de webshop dertien producten in beperkte oplage te koop, al is het de bedoeling het assortiment in de toekomst stelselmatig uit te breiden. Naast de officiële spelersuitrusting biedt de shop momenteel ook vrijetijdskleding met het bekende drietandlogo en zijn er feestartikelen en accessoires als het Red Devils-horloge van Rodania. De verzending is gratis vanaf 25 euro en de webshop belooft levering binnen de twee werkdagen.

 

Boondoggle tekende eerder ook al voor "De Duiveluitdagingen", de succesvolle Facebook-campagne om zo veel mogelijk Belgen achter de nationale ploeg te krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Coolblue lanceert Blue Friday, als antwoord op Black Friday

17/11/2017

Volgende week vrijdag is het weer Black Friday en dan wordt er flink met kortingen gestrooid bij heel wat retailers. Coolblue wil die drukte echter voorblijven en lanceert vandaag Blue Friday.

Last mile e-commerce kost samenleving handenvol geld

07/11/2017

Uit een doctoraatsonderzoek van economisch geograaf Joris Beckers van de Universiteit Antwerpen blijkt dat de ‘last mile’ binnen e-commerce onze samenleving heel wat geld kost, onder andere door hun bijdrage aan de files.

Rakuten slaat brug naar Japanse onlineconsument

30/10/2017

In de schaduw van Alibaba en Amazon ontwikkelt het Japanse Rakuten Ichiba zich voorspoedig. Verschillende westerse ketens gebruiken het platform om hun spullen richting de Japanse onlineshopper te krijgen.

Whole Foods zorgt mee voor forse omzetstijging bij Amazon

27/10/2017

Het Amerikaanse Amazon heeft in het derde kwartaal opnieuw een forse omzetstijging gekend. Dat was voor een stuk te danken aan Whole Foods, aangezien de omzet van die keten voor het eerst werd meegerekend.

Coolblue lanceert Belgische app

25/10/2017

Coolblue heeft vandaag een app gelanceerd voor de Belgische markt, en dat meteen in het Nederlands én het Frans. Volgens de Nederlandse webshop is de app de snelste manier om bij hen te winkelen. Voorlopig is de app wel enkel beschikbaar voor iOS.

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

Back to top