Antwerps hotel krijgt 'fashion minibar' van Pimkie

Antwerps hotel krijgt 'fashion minibar' van Pimkie

In het Antwerpse Banks Boutique Hotel is sinds kort een minibar te vinden die wordt aangevuld door kledingketen Pimkie. In de minibar zullen altijd enkele kledingstukken te vinden zijn die passen bij het weer en de locatie.

Betalen bij check-out

De Mini Fashion Bar wordt geïntegreerd in de kledingkast op de hotelkamer. Bezoekers krijgen vrij de mogelijkheid om doorheen het aanbod te snuisteren en items te passen. Als ze een andere kledingmaat willen, dan kunnen ze die vragen bij de conciërge van het hotel.


In de minibar kunnen zaken als een regenjas, schoenen en zonnebrillen gevonden worden. Afhankelijk van het weer zal het aanbod aangepast worden. Wie iets naar haar smaak vindt, die kan het kledingstuk onmiddellijk aantrekken. Betaling wordt geregeld bij de check-out op het einde van het hotelbezoek. 


Pimkie heeft ook nog plannen om Mini Fashion Bars te openen bij hotels in Milaan, Barcelona, Berlijn en Parijs.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top