Antwerps hotel krijgt 'fashion minibar' van Pimkie

Antwerps hotel krijgt 'fashion minibar' van Pimkie

In het Antwerpse Banks Boutique Hotel is sinds kort een minibar te vinden die wordt aangevuld door kledingketen Pimkie. In de minibar zullen altijd enkele kledingstukken te vinden zijn die passen bij het weer en de locatie.

Betalen bij check-out

De Mini Fashion Bar wordt geïntegreerd in de kledingkast op de hotelkamer. Bezoekers krijgen vrij de mogelijkheid om doorheen het aanbod te snuisteren en items te passen. Als ze een andere kledingmaat willen, dan kunnen ze die vragen bij de conciërge van het hotel.


In de minibar kunnen zaken als een regenjas, schoenen en zonnebrillen gevonden worden. Afhankelijk van het weer zal het aanbod aangepast worden. Wie iets naar haar smaak vindt, die kan het kledingstuk onmiddellijk aantrekken. Betaling wordt geregeld bij de check-out op het einde van het hotelbezoek. 


Pimkie heeft ook nog plannen om Mini Fashion Bars te openen bij hotels in Milaan, Barcelona, Berlijn en Parijs.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Recordwinst voor moederbedrijf Uniqlo

11/01/2018

Fast Retailing, het moederbedrijf van het Japanse modemerk Uniqlo, heeft in het eerste kwartaal een recordwinst neergezet. Dat heeft het te danken aan de verkoop in het buitenland, die voor het eerst groter was dan die in Japan.

Lichte omzetgroei voor Marie Jo & Co

11/01/2018

De Oost-Vlaamse lingerieproducent Van de Velde heeft in 2017 een lichte omzetgroei geboekt tot 208,7 miljoen euro. De retailtak scoorde daarbij een stuk beter deed dan de groothandelsactiviteiten.

Back to top