Antwerps modemerk Gigue mikt op Europa met webshop

Antwerps modemerk Gigue mikt op Europa met webshop

Het Antwerpse modemerk Gigue heeft een Europese webwinkel geopend, die dezelfde collecties zal verkopen als de eigen winkels - en dat tegen dezelfde prijzen. Daarnaast komt er ook heel wat extra content.

"Logisch vervolg"

Gigue wordt momenteel al verkocht in een aantal eigen winkels, shop-in-shops en meer dan honderd multibrandwinkels. Met de opening van de online winkel zegt het merk "tegemoet te komen aan de vraag van de klant". Wie een bestelling plaatst op de website van Gigue zal zijn pakje binnen 1 tot 2 dagen aan huis geleverd krijgen.

 

Daarnaast komt er ook extra informatie op de pagina over de werking achter de schermen, zoals 'making of'-reportages en interviews met designers. "Drie maanden geleden hebben we onze Facebookpagina gelanceerd", vertelt Audrey Wyckmans, de vrouw achter Gigue. "Door het enorme succes ervan was het voor ons meteen duidelijk dat onze klanten nog meer informatie willen over de wereld van Gigue, onze collecties... [...] De webshop is hier dan ook een logische vervolg op."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Nordstrom lanceert winkel zonder stock

13/09/2017

Modeketen Nordstrom opent volgende maand in Los Angeles een nieuw concept, waar klanten enkel terecht kunnen voor advies en het passen van kleding. Aankopen kunnen dan later worden opgehaald bij de winkel.

Back to top