Belgische blogster ontwerpt schoen voor Sacha

Belgische blogster ontwerpt schoen voor Sacha

De Belgische blogster Afrodite, van The Fashionfolio, heeft van het Nederlandse schoenenmerk Sacha de kans gekregen om een schoen te ontwerpen. De schoenen zullen te koop zijn in de Belgische filialen van het merk.

Enkel in België

Sacha werkte eerder al samen met een Duitse, Franse en Nederlandse blogster en kiest voor zijn vierde samenwerking voor de Belgische Afrodite. "Schoenen kopen is ondertussen een verslaving geworden. Ze zelf ontwerpen, was nóg leuker", zegt Afrodite over de samenwerking met Sacha.


De schoenen zijn vanaf deze week te koop in de Belgische filialen van Sacha en op de Belgische webshop, voor een prijs van 109,99 euro.


Sacha is niet het enige merk dat samenwerkingen met bloggers op poten zet. Zo hield het Nederlandse Coolcat dit jaar al een wedstrijd waarbij bloggers hun eigen T-shirt mochten ontwerpen en vorige week nog lanceerde het ledermerk Goosecraft een samenwerking met de blogster Anna Nooshin van NSMBL.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Back to top