Belgische webshop voor The Sting

Belgische webshop voor The Sting

De Nederlandse kledingketen The Sting heeft een Belgische versie van zijn webshop gelanceerd, in navolging van Britse en Nederlandse versies. Ook in Duitsland zou er snel een webwinkel moeten komen.

Enkel in het Nederlands

The Sting sprong pas laat in de online markt en opende pas in 2013 een webshop voor Nederlandse klanten, in februari werd de online verkoop in Groot-Brittannië gestart en nu volgt dus ook België. De winkel is er voorlopig wel enkel in het Nederlands, ook al heeft The Sting inmiddels al een filiaal in Luik.

 

Wie voor 10 uur 's avonds zijn bestelling plaatst op de website mag het pakje de volgende dag al in de bus verwachten. Bestellingen kunnen ook opgehaald worden bij de filialen in Antwerpen, Leuven en Hasselt.

 

The Sting werd in 1982 opgericht en opende zijn eerste vestiging in Tilburg. In 2007 opende de winkel in Antwerpen als eerste buiten de landsgrenzen. In 2008 werd de sprong naar Duitsland gemaakt en sinds 2010 is de keten ook te vinden in het Verenigd Koninkrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top