Belgische webshop voor The Sting

Belgische webshop voor The Sting

De Nederlandse kledingketen The Sting heeft een Belgische versie van zijn webshop gelanceerd, in navolging van Britse en Nederlandse versies. Ook in Duitsland zou er snel een webwinkel moeten komen.

Enkel in het Nederlands

The Sting sprong pas laat in de online markt en opende pas in 2013 een webshop voor Nederlandse klanten, in februari werd de online verkoop in Groot-Brittannië gestart en nu volgt dus ook België. De winkel is er voorlopig wel enkel in het Nederlands, ook al heeft The Sting inmiddels al een filiaal in Luik.

 

Wie voor 10 uur 's avonds zijn bestelling plaatst op de website mag het pakje de volgende dag al in de bus verwachten. Bestellingen kunnen ook opgehaald worden bij de filialen in Antwerpen, Leuven en Hasselt.

 

The Sting werd in 1982 opgericht en opende zijn eerste vestiging in Tilburg. In 2007 opende de winkel in Antwerpen als eerste buiten de landsgrenzen. In 2008 werd de sprong naar Duitsland gemaakt en sinds 2010 is de keten ook te vinden in het Verenigd Koninkrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top