Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals | RetailDetail

Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals

Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals

De Britse modeketen Burberry lanceert na de gepersonaliseerde poncho’s ook gepersonaliseerde sjaals. Voor 425 euro tot 650 euro mogen kopers er tot drie zelfgekozen letters opzetten.

Met initialen vanaf 425 euro

In 2014 defileerden Cara Delevingne, Rosie Huntington-Whiteley en Olivia Palermo met een poncho van Burberry waarop hun initialen waren ingeweven. Meteen werd het publiek warmgemaakt om zelf ook een dergelijke gepersonaliseerde poncho te kopen.

 

Nu verruimt Burberry het aanbod met gepersonaliseerde kasjmier-sjaals. Een klassieke sjaal met initialen kost 425 euro, voor een lichte sjaal met drie gekozen letters moet 650 euro worden neergeteld. De sjaals worden zowel in de winkel als via het online verkoopkanaal verkocht en passen in de huidige consumententrend naar individualisering en personalisatie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

14/02/2018

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

Monki na Antwerpen ook naar Gent

13/02/2018

Monki, een van de ketens van de Zweedse H&M-groep, opent nog voor de zomer een tweede vestiging in België. Na Antwerpen komt de keten ook naar Gent, waar ze haar intrek neemt in de Veldstraat.

Juttu steekt de taalgrens over

13/02/2018

Juttu, de zusterketen van A.S. Adventure, is klaar om heel België te veroveren. Na winkels in Antwerpen, Roeselare en Brugge komt er volgende maand een vestiging in Brussel en een Franstalige webshop. Ook Gent krijgt binnenkort een eigen vestiging.

Back to top