Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals

Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals

De Britse modeketen Burberry lanceert na de gepersonaliseerde poncho’s ook gepersonaliseerde sjaals. Voor 425 euro tot 650 euro mogen kopers er tot drie zelfgekozen letters opzetten.

Met initialen vanaf 425 euro

In 2014 defileerden Cara Delevingne, Rosie Huntington-Whiteley en Olivia Palermo met een poncho van Burberry waarop hun initialen waren ingeweven. Meteen werd het publiek warmgemaakt om zelf ook een dergelijke gepersonaliseerde poncho te kopen.

 

Nu verruimt Burberry het aanbod met gepersonaliseerde kasjmier-sjaals. Een klassieke sjaal met initialen kost 425 euro, voor een lichte sjaal met drie gekozen letters moet 650 euro worden neergeteld. De sjaals worden zowel in de winkel als via het online verkoopkanaal verkocht en passen in de huidige consumententrend naar individualisering en personalisatie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Glinstertje hoop voor de moderetail in 2018

08/12/2017

De moeilijkste tijd is voorbij voor de modesector, besluit McKinsey in de studie The State of Fashion 2018. Al wordt niks nog zoals het was: de meeste groei is voortaan in het Zuiden en het Oosten te vinden, fast-fashion wordt sneller en de groten worden nog groter.

 

Weekday in de lente ook naar Brussel

06/12/2017

Na twee vestigingen in Antwerpen maakt Weekday, een van de merken van de Zweedse H&M Group, volgend jaar ook de sprong naar Brussel. In de lente moet een winkel openen aan de Kapitein Crespelstraat, vlakbij de Guldenvlieslaan

Essentiel Antwerp breidt verder uit in Nederland

06/12/2017

Het Belgische modemerk Essentiel Antwerp zet zijn veroveringstocht in Nederland verder en wil er volgend jaar drie nieuwe vestigingen openen. Eerder opende het al winkels in Amsterdam, Haarlem en ’s Hertogenbosch.

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken

05/12/2017

In februari van dit jaar kreeg supermodel Gigi Hadid de eer om een Barbiepop naar haar gelijkenis te ontvangen. Die werd gemaakt om de samenwerking tussen Hadid en modemerk Tommy Hilfiger te vieren. Nu komt de Barbie ook in de winkelrekken.

Onderzoek naar belastingontduiking bij Gucci

04/12/2017

Op de kantoren van Gucci in Milaan en Firenze heeft de Italiaanse politie huiszoekingen gehouden omwille van mogelijke belastingontduiking. Gucci geeft toe dat er een onderzoek gaande is en zegt zijn volledige medewerking te verlenen.

Vzw Terre wil snel naar vijf Factory Shops

01/12/2017

De vzw Terre heeft deze week in Anderlecht een tweede Brusselse Factory Shop geopend, waar ze tweedehands kleding verkoopt die hzet verzamelt via containers over het hele land. De vzw wil nu snel uitbreiden in de hoofdstad.

Back to top