Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals | RetailDetail

Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals

Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals

De Britse modeketen Burberry lanceert na de gepersonaliseerde poncho’s ook gepersonaliseerde sjaals. Voor 425 euro tot 650 euro mogen kopers er tot drie zelfgekozen letters opzetten.

Met initialen vanaf 425 euro

In 2014 defileerden Cara Delevingne, Rosie Huntington-Whiteley en Olivia Palermo met een poncho van Burberry waarop hun initialen waren ingeweven. Meteen werd het publiek warmgemaakt om zelf ook een dergelijke gepersonaliseerde poncho te kopen.

 

Nu verruimt Burberry het aanbod met gepersonaliseerde kasjmier-sjaals. Een klassieke sjaal met initialen kost 425 euro, voor een lichte sjaal met drie gekozen letters moet 650 euro worden neergeteld. De sjaals worden zowel in de winkel als via het online verkoopkanaal verkocht en passen in de huidige consumententrend naar individualisering en personalisatie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.