Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals | RetailDetail

Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals

Burberry lanceert gepersonaliseerde sjaals

De Britse modeketen Burberry lanceert na de gepersonaliseerde poncho’s ook gepersonaliseerde sjaals. Voor 425 euro tot 650 euro mogen kopers er tot drie zelfgekozen letters opzetten.

Met initialen vanaf 425 euro

In 2014 defileerden Cara Delevingne, Rosie Huntington-Whiteley en Olivia Palermo met een poncho van Burberry waarop hun initialen waren ingeweven. Meteen werd het publiek warmgemaakt om zelf ook een dergelijke gepersonaliseerde poncho te kopen.

 

Nu verruimt Burberry het aanbod met gepersonaliseerde kasjmier-sjaals. Een klassieke sjaal met initialen kost 425 euro, voor een lichte sjaal met drie gekozen letters moet 650 euro worden neergeteld. De sjaals worden zowel in de winkel als via het online verkoopkanaal verkocht en passen in de huidige consumententrend naar individualisering en personalisatie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.