CAT Footwear opent pop-upwinkel in Antwerpen | RetailDetail

CAT Footwear opent pop-upwinkel in Antwerpen

CAT Footwear opent pop-upwinkel in Antwerpen

Het Amerikaanse schoenenmerk CAT Footwear heeft in de Kammenstraat in Antwerpen een Temporary Lab, ofte tijdelijke winkel, geopend. Daar toont het de nieuwste collecties en kunnen klanten schoenen laten personaliseren.

Personalisatie door artiesten

De winkel zal van 23 oktober tot 28 november geopend zijn. Klanten kunnen er de nieuwste collecties vinden en ook kopen. Daarnaast zal er elke week een nieuwe artiest komen resideren in de winkel. Die zullen aangekochte schoenen personaliseren in hun eigen stijl.

 

De eerste artiest die in de pop-upwinkel aan de slag gaat is Bernard Gavilan. Daarnaast komen ook Kool Koor, Serge Braeken en Hugo Tanghe enkele dagen op bezoek in de winkel.


CAT Footwear is onderdeel van Wolverine World Wide, dat onder andere de merken Hush Puppies en Merrell in zijn bezit heeft. De schoenen van CAT Footwear worden gemaakt in opdracht van Caterpillar en zijn dan ook vooral bekend van de stevige schoenen die zijn gebaseerd op de werkschoenen van Caterpillar.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.