Cheap Monday duikt 10 minuten op in Stadsschouwburg Antwerpen

Cheap Monday duikt 10 minuten op in Stadsschouwburg Antwerpen

Het modemerk Cheap Monday, een dochter van H&M, opent om 10 uur op 10/10, gedurende tien minuten een pop-upshop in de Stadsschouwburg van Antwerpen. Met de actie viert het jongerenlabel zijn tiende verjaardag.

Betalen met #cheapmondayx10

De actie is origineel en gedurfd: Cheap Monday opent vandaag in verschillende steden een pop-upwinkel voor niet langer dan tien minuten. Bezoekers hoeven er bovendien enkel te betalen met een like of een tweet met hashtag #cheapmondayx10. Op die manier denkt het modemerk in tien minuten tijd een totaal van 10.000 jeansbroeken weg te geven aan fans.

 

"Cheap Monday heeft veel volgers op sociale media. De meest gestelde vraag is de vraag of we ook een winkel in hun stad willen openen", zei denimdesigner Carl Malmgren. "Omdat onze fans over de hele wereld belangrijk zijn, willen we hen belonen. De pop-up is onze manier om hen te bedanken voor hun loyauteit, liefde en aandacht die we gedurende tien jaar hebben gekregen."

 

De pop-up opent straks om 10u in tien verschillende steden. Om die steden te kiezen, kon er online gestemd worden op een shortlist. Ook Antwerpen heeft de lijst dus gehaald: de pop-upshop van tien minuten zal in de Stadsschouwburg van de Scheldestad (heel eventjes) de deuren openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando groeit opnieuw met meer dan 20 procent

10/08/2017

Het Duitse Zalando heeft in het tweede kwartaal van 2017 net de doelstelling van een groei van meer dan 20% gehaald. Ook voor het volledige boekjaar gaat het nog altijd uit van een groei tussen 20 en 25%.

Gucci start rechtszaak tegen Forever 21

09/08/2017

Modehuis Gucci heeft besloten om in de Verenigde Staten een rechtszaak te starten tegen modeketen Forever 21. Volgens Gucci heeft de keten immers een specifiek design van het modemerk gekopieerd.

Ralph Lauren doet beter dan verwachtingen

08/08/2017

Modehuis Ralph Lauren heeft er een sterk eerste kwartaal opzitten: zowel op vlak van omzet als op vlak van winst wist het de verwachtingen van analisten te overtreffen. Een jaar eerder werd er nog een fors verlies geleden.

Moeilijk eerste kwartaal voor New Look

08/08/2017

De Britse modeketen New Look heeft er een slecht eerste kwartaal opzitten. Zo viel de omzet met meer dan vier procent terug, terwijl de aangepaste EBITDA een tik van meer dan 35% kreeg.

ING moet schadevergoeding aan Foot Locker

07/08/2017

De Nederlandse ING Bank moet de Nederlandse en Europese tak van Foot Locker een schadevergoeding van 300.000 euro betalen. Dat heeft een rechter beslist nadat Foot Locker in 2015 voor 1,8 miljoen euro werd opgelicht.

Asics opent grootste winkel in Londen

04/08/2017

Sportmerk Asics heeft in Londen een nieuwe flagshipstore geopend: meteen de grootste winkel van het merk ter wereld. De nieuwe winkel in Regent Street brengt voor het eerste de vier verschillende labels van het merk samen.

Back to top