Cheap Monday duikt 10 minuten op in Stadsschouwburg Antwerpen

Cheap Monday duikt 10 minuten op in Stadsschouwburg Antwerpen

Het modemerk Cheap Monday, een dochter van H&M, opent om 10 uur op 10/10, gedurende tien minuten een pop-upshop in de Stadsschouwburg van Antwerpen. Met de actie viert het jongerenlabel zijn tiende verjaardag.

Betalen met #cheapmondayx10

De actie is origineel en gedurfd: Cheap Monday opent vandaag in verschillende steden een pop-upwinkel voor niet langer dan tien minuten. Bezoekers hoeven er bovendien enkel te betalen met een like of een tweet met hashtag #cheapmondayx10. Op die manier denkt het modemerk in tien minuten tijd een totaal van 10.000 jeansbroeken weg te geven aan fans.

 

"Cheap Monday heeft veel volgers op sociale media. De meest gestelde vraag is de vraag of we ook een winkel in hun stad willen openen", zei denimdesigner Carl Malmgren. "Omdat onze fans over de hele wereld belangrijk zijn, willen we hen belonen. De pop-up is onze manier om hen te bedanken voor hun loyauteit, liefde en aandacht die we gedurende tien jaar hebben gekregen."

 

De pop-up opent straks om 10u in tien verschillende steden. Om die steden te kiezen, kon er online gestemd worden op een shortlist. Ook Antwerpen heeft de lijst dus gehaald: de pop-upshop van tien minuten zal in de Stadsschouwburg van de Scheldestad (heel eventjes) de deuren openen.

Tags: