Dany-May opent pop-up op Hopland | RetailDetail

Dany-May opent pop-up op Hopland

Dany-May opent pop-up op Hopland

Modemerk Dany-May heeft besloten om een pop-upwinkel te openen op Hopland, in de buurt van de Stadsfeestzaal, om zijn klanten tijdens de werken aan de Antwerpse Leien nog goed te kunnen bedienen.

Proefproject

Dany-May heeft al een boetiek op de hoek van de Quellinstraat en de Maria-Theresialei in Antwerpen, maar die is momenteel moeilijk bereikbaar vanwege de werken op de Leien. Daarom wordt er momenteel al een 'mid-season sale' gehouden en krijgen klanten er hun parkeerticket van het naburige Q-Park terugbetaald.

 

Daarnaast heeft het besloten om een deel van zijn collectie over te brengen naar een tijdelijke winkel achter de hoek. Ook daar zullen de producten tegen korting worden aangeboden. Dany-May ziet de winkel ook als een proefproject om te bekijken of er nog groeimogelijkheden zijn voor het merk in de stad.

 

Naast de boetiek in de Quellinstraat en de pop-upwinkel in de buurt van de Stadsfeestzaal is Dany-May ook te vinden met een permanent filiaal op Hopland, waar het enkel de mannencollecties verkoopt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

Van de Velde zakt weg na teleurstellende omzetcijfers

10/07/2018

Het Oost-Vlaamse lingeriebedrijf Van de Velde kampt met een daling van de omzet. Pas eind april volgde een lichte verbetering van de bedrijfsresultaten, maar toch zakte de halfjaaromzet met 3,9% tot 110,8 miljoen euro.