Esprit lanceert nieuw concept every.day.counts

Esprit lanceert nieuw concept every.day.counts

Modeketen Esprit heeft in Amsterdam de eerste vestiging van haar nieuwe concept every.day.counts geopend. Als de testwinkel goed loopt, opent waarschijnlijk binnenkort ook een filiaal in Antwerpen.

Minimalisme

De collectie van every.day.counts telt ongeveer 150 stukken, die in prijs variëren van 19 tot 170 euro. De Amsterdamse winkel van 160 m² heeft een minimalistische en industriële look met een Scandinavische flair. Naast denim en knitwear verkoopt every.day.counts ook heel wat accessoires, waaronder oordopjes en telefooncovers.

 

De eerste winkel in Amsterdam en de website, waar de kleding kan besteld worden, worden door Jose Manual Martinez, CEO van Esprit, aanzien als een eerste test. Als het pilootproject een succes is, dan kunnen andere steden zoals Antwerpen en Berlijn snel volgen.

 

Het merk every.day.counts wordt geleid door Armin Broger, die in 2012 Esprit vervoegde na het verlaten van jeansmerk Levi's, en Rosey Cortazzi, die bij Nike en Levi's werkte voor ze in 2011 bij Esprit kwam.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Back to top