Essentiel Antwerp breidt verder uit in Nederland

Essentiel Antwerp breidt verder uit in Nederland

Het Belgische modemerk Essentiel Antwerp zet zijn veroveringstocht in Nederland verder en wil er volgend jaar drie nieuwe vestigingen openen. Eerder opende het al winkels in Amsterdam, Haarlem en ’s Hertogenbosch.

Februari

De drie nieuwe winkels moeten hun deuren openen in Utrecht, Rotterdam en Maastricht. De eerste twee doen dat al in februari, terwijl de inwoners van Maastricht nog tot het najaar moeten wachten op hun winkel van Essentiel Antwerp. Zowel de winkel van Utrecht, als die van Maastricht zullen enkel vrouwencollecties verkopen, schrijft Fashion United. Het is nog niet duidelijk of dat ook in Maastricht het geval zal zijn. Enkel in Amsterdam heeft Essentiel nu een winkel waar het ook de herencollecties verkoopt.

 

Essentiel heeft momenteel wereldwijd 38 vestigingen, waarvan 22 in eigen land. Naast Nederland en België is het ook te vinden in Zwitserland, Frankrijk, Spanje en Zuid-Korea. Deze maand opent het ook nog een eerste Duitse winkel in Keulen. Daarnaast is het in heel wat andere landen te vinden bij warenhuizen en multimerkenwinkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Storesquare zet zijn zinnen op Nederland, met steun van ING

14/12/2017

Storesquare, het Belgische e-commerceplatform voor en door lokale handelaars, gaat binnenkort ook in Nederland van start. Het platform verwelkomt daartoe ook een nieuwe aandeelhouder: ING.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Back to top