Essentiel opent pop-upwinkel in Knokke | RetailDetail

Essentiel opent pop-upwinkel in Knokke

Essentiel opent pop-upwinkel in Knokke

Strandmodemerk Essentiel gaat deze zomer in Knokke een Beach pop-upwinkel openen om de nieuwe collectie SS14 Beach te tonen aan het zonnebadende publiek. In de winkel zal de volledige collectie te vinden zijn.

Hele zomer

Die strandcollectie is niet gebaseerd op badpakken of bikini's, maar toont kleurrijke kaftans, shorts, tops en tassen. Essentiel opende enkele maanden geleden ook al een pop-upwinkel in Antwerpen om de lancering van de strandcollectie te vieren. De stukken in de collectie variëren in prijs van 95 euro tot 365 euro.

 

Vorige week maakte het Antwerpse modemerk ook al bekend dat het wil uitbreiden tot een internationaal modemerk. Daarom wil het dit jaar nog werken aan expansie buiten Europa. Zo komen er vijf shop-in-shops in Zuid-Korea, een aantal dat de komende vijf jaar zal worden opgetrokken tot dertig.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.