Europese webshop voor Cheap Monday

Europese webshop voor Cheap Monday

H&M-dochter Cheap Monday krijgt nog dit jaar een eigen webwinkel voor Europa. Daar zullen klanten het volledige assortiment van het merk kunnen verkrijgen.

Veel vraag naar webwinkel

Fans van Cheap Monday die de collectie van het merk niet in de buurt kunnen kopen, hebben momenteel al de mogelijkheid om de kleding online te kopen via onder andere Zalando. Binnenkort zullen ze echter de volledige collectie kunnen vinden in de eigen webwinkel van Cheap Monday. Die zal de kleding versturen naar achttien landen in Europa.

 

Volgens COO Hakan Ström was de vraag naar een webwinkel met het volledige assortiment groot. "Steeds weer kregen we op Facebook en andere socialemediakanalen de vraag waar welke producten precies te koop zijn", wist hij te vertellen.

 

Cheap Monday is momenteel ook al te koop bij ongeveer tweeduizend winkels in 35 landen, maar Cheap Monday heeft momenteel maar twee eigen winkels, in Londen en in Kopenhagen. Daar komen binnenkort nog een winkel in Parijs en twee in China bij.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe investeerders is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Willem Eelman verlaat C&A

21/11/2017

Chief operation & transformation officer Willem Eelman heeft bevestigd dat hij textielketen C&A zal verlaten. Hij was van 2014 tot september 2016 CFO bij het bedrijf, waarna hij zijn huidige rol opnam.

Deens modeplatform Miinto nu ook in België

21/11/2017

Het Deense modeplatform Miinto is sinds deze week ook beschikbaar in België. Op het platform kunnen kleinere moderetailers hun eigen producten verkopen, om zo sterker te staan tegen grote webshops.

Back to top