Europese webshop voor Cheap Monday

Europese webshop voor Cheap Monday

H&M-dochter Cheap Monday krijgt nog dit jaar een eigen webwinkel voor Europa. Daar zullen klanten het volledige assortiment van het merk kunnen verkrijgen.

Veel vraag naar webwinkel

Fans van Cheap Monday die de collectie van het merk niet in de buurt kunnen kopen, hebben momenteel al de mogelijkheid om de kleding online te kopen via onder andere Zalando. Binnenkort zullen ze echter de volledige collectie kunnen vinden in de eigen webwinkel van Cheap Monday. Die zal de kleding versturen naar achttien landen in Europa.

 

Volgens COO Hakan Ström was de vraag naar een webwinkel met het volledige assortiment groot. "Steeds weer kregen we op Facebook en andere socialemediakanalen de vraag waar welke producten precies te koop zijn", wist hij te vertellen.

 

Cheap Monday is momenteel ook al te koop bij ongeveer tweeduizend winkels in 35 landen, maar Cheap Monday heeft momenteel maar twee eigen winkels, in Londen en in Kopenhagen. Daar komen binnenkort nog een winkel in Parijs en twee in China bij.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Back to top