Europese webshop voor Cheap Monday

Europese webshop voor Cheap Monday

H&M-dochter Cheap Monday krijgt nog dit jaar een eigen webwinkel voor Europa. Daar zullen klanten het volledige assortiment van het merk kunnen verkrijgen.

Veel vraag naar webwinkel

Fans van Cheap Monday die de collectie van het merk niet in de buurt kunnen kopen, hebben momenteel al de mogelijkheid om de kleding online te kopen via onder andere Zalando. Binnenkort zullen ze echter de volledige collectie kunnen vinden in de eigen webwinkel van Cheap Monday. Die zal de kleding versturen naar achttien landen in Europa.

 

Volgens COO Hakan Ström was de vraag naar een webwinkel met het volledige assortiment groot. "Steeds weer kregen we op Facebook en andere socialemediakanalen de vraag waar welke producten precies te koop zijn", wist hij te vertellen.

 

Cheap Monday is momenteel ook al te koop bij ongeveer tweeduizend winkels in 35 landen, maar Cheap Monday heeft momenteel maar twee eigen winkels, in Londen en in Kopenhagen. Daar komen binnenkort nog een winkel in Parijs en twee in China bij.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top